شناسه خبر : 74554
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسیدگی به اعصاب و روان ها در اوضاع کرونایی!

حمیدفولادی آقاباقر- جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان (زیر۲۵درصد) مظلوم ترین در بین همه مردم و ایثارگران هستند که به جز دولتمردان و متولیان امور جانبازان به نیکی می دانند جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان دارای چه مشکلات جسمانی و روحی و روانی و خانوادگی و معیشتی می باشند.

 حال پرسش بزرگ این است در کشوری که مسئولین، صاحب مقام داعیه دفاع از فرهنگ جهاد و شهادت را در کارنامه خود دارند چگونه است نسبت به مشکلات این قشر از جامعه ایثارگری بی تفاوت و ناآگاه می باشند مگر آنها نمی دانند آنها و اساسا" نظام و دولت چه وظایفی در قبال آنان دارند و چرا نسبت به پرداخت دیون خود وحق وحقوق به حقه آنان بی تفاوت هستند؟

 یک جمله عبرت آموز عرض می نمایم اگر دعای نیمه شبی دفع صدبلاکند آه ونفرین نیمه شبی صد در صد بلاها پدیدار کند.حال باید از نمایندگان جامعه ایثارگری جویا شد و پرسید دراین وضعیت نابسامان کرونایی متولیان امربرای مساعدت به جامعه بزرگ و مظلوم ایثارگری تا چه اندازه مساعدت و یاری رساندند؟

 همچنین درفردای اوضاع نابسامان پساکرونایی که طبیعتا"مشکلات جامعه ایثارگران مضاعف خواهدشدسهم آنان ازمبلغ اختصاص داده شده ازصندوق یک میلیارد یورویی بابت رویارویی با کرونا به دولت سهم جامعه ایثارگری درکجا وبه چه مقداروبه چه کسانی اختصاص داده وهزینه شده است؟

البته این رسالت تنهابه عهده نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خلاصه نمی شود بلکه کلیه اشخاص فعال درفضای رسانه ای نیزبایدبا رصد وپیگیری موارد فوق وظیفه ذاتی وانسانی خودراایفانمایند وبدانندچشمان بیدار عامه مردم وخداوندمتعال بیدارونظاره گرا فعال جملگان میباشد.

اینستاگرام
سلام.وخسته.نباشید.جرا.به.جانبازان.شیمیای.ارتش.رسیدگی.نمی.شوید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi