شناسه خبر : 74555
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 , 13:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران بی امتیاز!

جانباز 30 درصد - سردار صفری! چه می شد تمام ایثارگران از حقوق و مزایای 50درصد ماده 10 خدمات کشوری استفاده می کردند؟ تمام جانبازان لشگری و کشوری اکثریت در فیش حقوقی آنان روشن است که از تمام همکاران خود دریافتی کمتری دارند. 40 سال از انقلاب گذشته، هنوز دولتی نتوانسته این تبعیض و بی عدالتی ها را از بین ببرند و باعث رضایتمندی ایثارگران شوند؟

 کدام وزیر و وکیل و مدیر و هر انسانی دیگر راضی هست یک پا نداشته و یا جانباز شیمیایی شوند و مثل یک مرده زندگی کند؟ و از نظر مادی فقط 300 هزار تومان به فیش حقوقی آنان اظافه شود؟

 چرا دولت اسلامی برای جانبازان ارزشی قایل نمی شوند؟ فقط در حد شعار. در این مورد کم ندارند ماده 51 و مناطق جنگی و ده ها امتیاز دیگر شامل بازنشستگان ایثارگر نشده و کسی هم نیست از این جانبازان حمایت کند! 99 درصد از آنان زیر خط فقر زندگی می کنند.

سردار عزیز! به فکر همرزمان خودتان باشید چون که دولتمردان ایثارگران را درک نمی کنند.

اینستاگرام
اگر مسولین درک میکردند حال روز جانبازان را وضع ما بهتر بود فقط شعار میدهندنمی دانم خود آقایان خجالت نمی کشند ببینیم نمایندگان جدید اصولگرا چه گلی خواهند کاشت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi