شناسه خبر : 74561
پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰% در مسجد سلیمان

"بهرام خدری" جانباز اغتشاشات سال۹۶، در ۱۱ اردیبهشت ماه به شهدا پیوست.

فاش نیوز - جانباز "بهرام خدری" در 11 اردیبهشت ماه در مسجد سلیمان به شهدا پیوست.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز  در 12 دی ماه 1396 در جریان اغتشاشات این سال به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.شهادت جانباز سرفراز خدری در مسجدسلمان
عبدالرضا فرجیان افزود: این جانباز گرانقدر در 11 اردیبهشت ماه امسال به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش امروز در گلزار شهدای کلگه مسجد سلیمان به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در پیامی شهادت این جانباز سرفراز را تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این پیام ضمن علو درجات برای این شهید والامقام برای خانواده و بازماندگان شهید خدری صبر و اجر از خدای منان مسئلت کرد.

غلامرضا شریعتی در این پیام آورده است: جانباز سرافراز و گرانقدر آقای بهرام خدری، از عاشقان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) و فرزند برومند ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: عروج و شهادت عارفانه‌ی ایشان باوجود 70 درصد جانبازی، در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید، را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi