شناسه خبر : 74563
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 , 14:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد یزدی به شهادت رسید

«عباس جمال زاده» جانباز ۷۰ درصد یزدی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت به یاران شهیدش پیوست.

"عباس جمال زاده" جانباز شیمیایی 70 درصد یزدی پس از عمری مجاهدت و مبارزه بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت شیمیایی، در سالروز وفات بانوی فداکار جهان اسلام حضرت خدیجه کبری(س) به شهادت که آرزوی دیرینه اش بود رسید.
 
شهید جمال زاده از همرزمان سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود که سال ۱۳۶۴ در عملیات کربلای یک و والفجر مقدماتی حضور یافت و در منطقه عملیاتی فاو به افتخار جانبازی نایل شد.

شهادت جانباز ۷۰ درصد یزدی

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت این جانباز سرافراز، شهادت را هنرمند مردان خدا دانست که در راه وصال معشوق سر از پا نشناختند تا به قافله شهدا پیوستند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: شهید «عباس جمال زاده» پس از عمری مجاهدت و مبارزه با عوارض ناشی از مجروحیت شیمیایی، به شهادت که آرزوی دیرینه اش بود رسید.

روابط عمومی این نهاد در پایان برای بازماندگان به ویژه همسر مکرمه اش که در تمام این سال‌ها یار و همراه وی بود، از درگاه ایزد منان صبر و اجر مسئلت کرد.

پیکر پاک این شهید والامقام بدون حضور مردم امروز (چهارشنبه) در گلزار شهدای خلدبرین دفن می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi