شناسه خبر : 74581
چهارشنبه 17 ارديبهشت 1399 , 11:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محکوم فتنه ۸۸ پست نفتی می‌گیرد؟!

از یک محکوم فتنه 88 به‌عنوان گزینه مدیرعاملی نفت پاسارگاد نام برده می‌شود.
به گزارش مشرق، «حسین - ن» در حالی با حمایت برخی عناصر مشکوک قرار است به‌عنوان مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد منصوب شود که این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده قیر خاورمیانه و دارای 6 پالایشگاه تولید قیر در تهران، اراک، آبادان، تبریز، شیراز و بندرعباس است. سقف تولید سالانه این واحدها بالغ بر چهار میلیون تن در سال می‌باشد.
فروش سال گذشته شرکت نفت پاسارگاد 3 هزار و هشتصد میلیارد تومان بوده و سرمایه شرکت نیز 2800 میلیارد است.
نیکخواه دارای لیسانس حقوق و هیچ‌گونه سابقه مدیریتی در بخش‌های انرژی و پتروشیمی نداشته است.
«حسین- ن» از اعضای ستاد موسوی 30 خرداد 88 بازداشت و در دادگاه بدوی به دو سال زندان محکوم شد. این مدت در دادگاه تجدیدنظر به 6 ماه حبس تعزیری و یک سال و نیم حبس تعلیقی تغییر کرد. همچنین بر اساس رای دادگاه، وی به مدت 5 سال از فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی محروم شده است.
در حال حاضر با توجه به مزایای فنی و اقتصادی موجود، این شرکت بیش از نیمی از سهم بازار داخلی را در اختیار دارد و همچنین با داشتن 2 پایانه صادراتی و قابلیت ذخیره‌سازی بیش از 160 هزار تن، سهم بسزایی از بازار صادراتی قیر ایران را نیز در اختیار دارد. توزیع جغرافیایی مناسب و استراتژیک شش کارخانه، امکان صدور محصولات شرکت را از مرزهای مختلف کشور ممکن ساخته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi