شناسه خبر : 74592
پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر رییس بنیاد شهید از مدافعان سلامت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منازل پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و شهید خدمت حبیب الله پیروی از مقام مدافعان و شهدای سلامت تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام شهیدی از مدافعان سلامت تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته 16 اردیبهشت ماه با حضور در منزل پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) گفت: مسئولان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) همواره عملکرد خوبی در زمینه خدمات رسانی پزشکی داشته‌اند و مسئولان کشور همواره به همین دلیل از بنیاد قدردانی کرده‌اند و این موضوع برای ما افتخار محسوب می‌شود.

وی افزود: دکتر کولیوند در مسیر اجرای مسئولیت‌های خود به بیماری کرونا مبتلا شدند و خوشبختانه پس از بهبودی مجدداً به مسیر فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌های خود برگشته‌اند. امروز نیز به صورت حضوری به منزل ایشان آمدیم تا نه تنها از شخص دکتر کولیوند، بلکه از خانواده او نیز تقدیر و تجلیل کنیم که همواره در تمام سختی‌ها در کنارش بوده‌اند.

حجت‌الاسلام شهیدی با اهدای لوح‌های تقدیر جداگانه ای از زحمات پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و هادی کاظمی رئیس بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تقدیر کرد. معاون رئیس جمهور همچنین با حضور در منزل شهید خدمت حبیب الله پیروی و در دیدار با خانواده آن مرحوم گفت: دکتر پیروی از اساتید و پزشکان مطرح کشورمان بودند و درگذشت ایشان ضایعه‌ای برای همه به خصوص جامعه پزشکی محسوب می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ایشان زحمات زیادی را برای کشورمان کشیده‌اند و تقدیر از مقام ایشان و خانواده محترم این عزیز کمترین وظیفه ما است و امیدوارم فرزندان و خانواده آن مرحوم ادامه دهنده راه پر خیر و برکت ایشان باشند.

همسر شهید پیروی نیز گفت: مرحوم پیروی از زمان دانشجویی در جبهه‌ها مشغول خدمات‌رسانی پزشکی به رزمندگان بود و در سال‌های بعد نیز همواره در کنار مجروحان و جانبازان دفاع مقدس حضور داشت. ایشان سرانجام پس از سال‌ها خدمت در اسفندماه سال گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

شهید سلامت، حبیب الله پیروی و همسرش سابقه سال‌ها همکاری در بیمارستان‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) و بیمارستان ساسان را داشته‌اند. در این دیدارها عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد، حمید علی صمیمی مدیرکل بنیاد تهران بزرگ، حجت الله امانی مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضا حاجی‌آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد و علیرضا توکلی رئیس بیمارستان ساسان حضور داشتند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
وقتي که بنياد شهيد با مشکل پول براي پرداخت بدهي هاي خود روبرو هست و بسياري از کارهايش را تعطيل کرده پول جايزه قرآني مارا نميدهد . پول تشويق درسي بچه ها را ميگويد ندارد . رييس سابق بنياد شهيد يزد که بي هيچ مسئوليتي در شهر يزد مشغول گذراندن زندگي است اتاقي را دريکي از ساختمانهاي بنياد شهيد يزد تصاحب شده و نزديک به بيست سي ميليون تومان هزين کرده . براي خودش اتاقي بهتر از اتاق مديران کل تهيه ديده و روزي دو سه ساعت آنجا مينشيند و چاي ميخورد . مبلهاي آنچناني با ميز و صندلي هاي زياد براي کسي که هيچ مسئوليتي ندارد و فقط براي آنکه خودش را بزرگ ميداند تهيه شده است . اين همان رييسي هست که زمان رييس بودنش هم هيچ کاري براي ايثارگران يزدي نکرد و وقتي رفت کلي بدهي براي بعدي ها بالا آورده بود . خدا ميداند چقدر در حق خانواده شهدا و جانبازان جفا کرد. با رفتنش بچه هاي جبهه و جنگ نفس راحت کشيدند و خوشحال شدند که شرش کنده شد . به گفته يکي از کارمندان بنياد بالاي 15 ميليون تومن حقوق ميگيرد و 15 قرون کاري ندارد که بکند و حالا اتاقي رنگ کرده و همه چيزش را نو کرده حتي گفتند کليد برق را هم عوض کرده . اصلا چرا بايد به اين آدم حقوق بدهند که بيکار بگردد ؟ مگر پول بيت المال مفت است که يک نفر بيکار حقوق بالا داشته باشد و جانبازان با حقوق معيشتي زندگي کنند ؟ چرا بايد براي اتاقش کسي که بود و نبودش فرقي ندارد اينقدر ميز و مبل و وسايل تشريفاتي بخرند ؟ معلوم است که بنياد رييس درست و حسابي در تهران ندارد که يک نفر آدم بيکار براي خودش دفتر دستک آنچناني درست ميکند اگر بزرگتري توي تهران بود جلو اين خلافها را ميگرفت و مفت خورها را سرجايشان مينشاند . به حق فاطمه زهرا پيامم منعکس کنيد شايد يکي پيدا شود و جلو اين خلاف کارها را بگيرد . جانباز انقلاب اسلامي ايران 03538246441
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi