شناسه خبر : 74655
جمعه 19 ارديبهشت 1399 , 23:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«روز‌های نارنجی» نمایش آنلاین ندارد

فاش نیوز- قاسمخان گفت: سرمایه گذاران «روز‌های نارنجی» با نمایش آنلاین فیلم موافقت نکردند.

علیرضا قاسمخان تهیه کننده سینما درباره نمایش آنلاین «روز‌های نارنجی» گفت: سرمایه گذاران این فیلم موافقت نکردند و نمایش آنلاین نخواهیم داشت.

این تهیه کننده با بررسی فضای نمایش آنلاین در کشور بیان کرد: این نوع نمایش نیاز به ساختاری دارد که باید از قبل آماده شده باشد و یا از الان شروع کنند تا برای سال‌های آینده در برنامه نمایش فیلم‌ها قرار بگیرد.

او افزود: برای اجرای این نوع طرح‌ها و راهکار‌ها، نباید عجله کرد و نیاز به به برنامه ریزی دقیق و مدون دارد، چون هنوز شکل اصلی نمایش‌ها، اکران در سینماست و روش‌های نوین با زیر ساخت‌هایی که از قبل آماده شده، می‌توانند در کنار آن قرار بگیرند.

قاسمخان ادامه داد: نمونه درست نمایش آنلاین، نتفلیکس است که توانست ۱۶ میلیون مخاطب طی سه ماه گذشته تا به حال به مجموعه بینندگان خود اضافه کند. چنین اتفاق مثبتی نیاز به ساختار الکترونیک قوی، تبلیغات مناسب و بسترسازی‌های از قبل تعیین شده، دارد.

* منبع: باشگاه خبرنگاران جوان* سینماخانه

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi