شناسه خبر : 74713
یکشنبه 21 ارديبهشت 1399 , 14:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادارات بنیاد شهید آماده کمک به ایثارگران دارای مشکل معیشتی

حمیدعلی صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث همدلی و کمک مومنانه، بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های ویژه‌ای برای خانواده ایثارگران و جانبازان داشت که از آن جمله توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش در سطح خانواده ایثارگران بود.

وی افزود: با توجه به اینکه جانبازان بالای ۵۰ درصد و به خصوص جانبازان شیمیایی، افراد پر خطر در مقابل این بیماری محسوب می‎‌شوند کنترل بیشتری بر روی این افراد صورت گرفت.

صمیمی تصریح کرد: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) تعداد هزار بسته غذایی به صورت بن کارت‌‎هایی تقدیم ایثارگران شد همچنین هزار بسته معیشتی نیز در بین ایثارگران توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص جانبازان زیر ۲۵ درصد گفت: تعدادی از جانبازان زیر ۲۵ درصد که فاقد درآمد بودند و از هیچ یک از دستگاه‌های دولتی درآمدی نداشتند شناسایی شده و با دستور رئیس بنیاد شهید دستور به برقراری مستمری این افراد داده شد.

صمیمی در این‌باره افزود: تاکنون حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر از این جانبازان شناسایی شده‌اند و همچنان در حال شناسایی این افراد هستیم تا کمک‌های مومنانه به صورت مستمر برای این عزیزان برقرار باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ بیان کرد: جانبازان زیر ۲۵ درصد و همچنین دیگر جانبازانی که در این ایام دچار مشکل معیشتی شده‌اند و از ارگان و دستگاهی دریافتی ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات دفاتر بنیاد شهید استان تهران که در آن دارای پرونده هستند، برای برقراری مستمری خود اقدام کنند.

اینستاگرام
برادر بزرگوار لطف کنید پرونده جانبازان معسر را از ساتا به بنیاد ملحق کنید و طبق قانون مصوب مجلس حد اقل حقوق را پرداخت کنید
سلام...چراهرچی میریم بنیادوتقاضامیدیم برای کمک معیشت میگویندبودجه نداریم..کدام حرف درسته؟؟مظلوترین قشرجانبازان،،جانبازان زیر25درصدغیرشاغل هستندکه هیچ جاتحویلشون نمیگیرند..
سلام کی به جانبازان زیر بیستوپنج درصد حقوق کمک معیشتی می دهند
سلام کد ملی 0932968848 جانباز 10/ هستم منطقه ۳ مشهد چند ماه بنیاد مشهد می گوید اسم شما تهران ارسال شده هر ماه می گوید ماه آینده من پست الکترونیک ندارم
اگر مقدور جواب شماره موبایل ارسال کنید اجرتان مادرم حضرت زهرا ی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi