شناسه خبر : 74729
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یک‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان در امامزاده ۵ تن لویزان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی در این مراسم بابیان اینکه برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت توفیق الهی است گفت: تعداد شهدایی که در ماه مبارک رمضان جان‌فشانی کرده و با ایثار خود آسمانی شدند بسیار بالا است و این مراسم به‌منظور تجلیل از فداکاری این عزیزان برگزار می‌شود.

معاون رییس جمهور افزود: گروه بزرگ مدافعین سلامت پس از شیوع ویروس کرونا ایثاری از جنس فداکاری ایثارگران عزیز بروز دادند و برخی از آنها نیز در مسیر حفظ سلامت ملت ایران جان خود را از دست دادند و مراسم امروز بزرگداشت این عزیزان نیز محسوب می‌شود. ما قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع سلامت هستیم و امیدواریم که خداوند متعال آنها را با شهدای ماه مبارک رمضان و شهدای کربلا محشور کند و هم‌نشین امیرالمومنین علی (ع) در آخرت باشند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به مکان برگزاری مراسم گفت: منطقه لویزان ۱۶۳ شهید دارد که برخی از آنها در امامزاده ۵ تن لویزان به خاک سپرده‌شده‌اند و یاد و خاطره این شهدای عزیز را نیز در این ماه مبارک گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد نیز در این مراسم بابیان این‌که مراسم امروز باهدف تجلیل و یادبود شهدای دوران دفاع مقدس، ایثارگران جان‌باخته مبتلابه ویروس کرونا و شهیدان مدافع سلامت برگزار می‌شود گفت: اعتلای شعائر دینی و مذهبی ما منوط به ایثار و فداکاری شهدای عزیز است، اخیراً به دلیل شیوع ویروس کرونا جمعی از هم‌وطنان عزیز جان باختند و در میان آنها برخی اعضای جامعه بزرگ ایثارگری و والدین معظم شهدا نیز به رحمت الهی پیوستند

وی ادامه داد: ازاین‌رو مراسم بزرگداشتی با توجه به اقتضائات این ایام به‌صورت مجازی به‌منظور تجلیل از ۷ هزار شهید ماه مبارک رمضان، ایثارگران و کارکنان بنیاد جان‌باخته مبتلابه ویروس کرونا و شهیدان مدافع سلامت در امامزاده ۵ تن لویزان برگزار می‌شود، از خداوند متعال مسألت داریم که روح بلند این عزیزان را با صاحب این ایام حضرت علی (ع) محشور کند و به خانواده‌های درگذشتگان صبر و اجر عطا کند.

گفتنی است مراسم «بزرگداشت شهدای رمضان و ایثارگران عرصه سلامت» به همت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و با تلاوت قرآن کریم توسط استاد احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی و مداحی امید معنوی خواننده آیینی کشورمان برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi