شناسه خبر : 74733
دوشنبه 22 ارديبهشت 1399 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از پژوهش‌های برتر دفاع مقدس در ۴۰ سال اخیر

دبیر اجرایی جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه اختتامیه این جایزه در روز پژوهش برگزار می‌شود، گفت: قرار است از پژوهش و پژوهشگران برتر حوزه مقاومت و دفاع مقدس در ۴۰ سال گذشته نیز تجلیل شود.

حسن علایی فعال، دبیر اجرایی اولین دوره جشنواره دوسالانه «انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت»، با اشاره به برنامه‌های این جایزه گفت: این جایزه با هدف شناسایی آثار برتر پژوهشی در حوزه‌های دفاع مقدس و مقاومت در سال‌های 97 و 98 برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جایزه به صورت دوسالانه از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود، ادامه داد: قرار است در اختتامیه این جایزه در کنار تجلیل از برگزیدگان، از آثار برتر پژوهشی و پژوهشگران برتر در طول 40 سال گذشته در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس و مقاومت تجلیل کنیم.

اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود. این دوره دوسالانه در سطح ملی و با هدف معرفی برترین آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت در بخش‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پژوهشگران می‌توانند آثار خود را در موضوعات نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی تا پایان مردادماه سال جاری به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. آثار ارسال شده در قالب کتاب و رساله دکتری باید طی سال‌های 97 و 98 چاپ و دفاع شده باشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi