شناسه خبر : 74758
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر موسوی در پی شهادت دریادلان نداجا

سرلشکر محمد باقری در پیامی به امیر سرلشکر موسوی، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در تمرین دریایی در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

 

پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سرلشکر موسوی در پی شهادت دریادلان نداجادر پی بروز حادثه برای یک فروند شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین دریایی در دریای عمان و شهادت و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خطاب به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

شهادت تعدادی از افسران و کارکنان خدوم و شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین یگانی در آب‌های دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور آجا تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی مجروحان این حادثه، از درگاه حضرت کبریایی برای شهدای گرانقدر علو درجات و همجواری با شهیدان کربلا و برای آن برادر عزیز و آحاد همرزمان و همچنین خانواده‌های ارجمند و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi