شناسه خبر : 74768
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمک مومنانه انجمن خادمان شهدای حرم

انجمن خادمان شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان این انجمن و مهمانان مدعو، اقلام تهیه شده ی خود در قالب برنامه مواسات و کمک مومنانه را برای تحویل به گروه هدف ارسال کرد.

فاش نیوز - انجمن خادمان شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان این انجمن و مهمانان مدعو، اقلام تهیه شده ی خود در قالب برنامه مواسات و  کمک مومنانه را برای تحویل به گروه هدف ارسال کرد. 

برپایه این گزارش، مواسات و  کمک مومنانه انجمن خادمان شهدای حرم دیروز با حضور و حضور مجازی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، پدر شهید مدافع حرم، حمیدرضا اسداللهی به نمایندگی از خانواده های شهدای مدافع حرم، اکبری، رییس مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به عنوان مدعوین و عباس طایفه، رئیس هیئت مدیره، عبدالرضا براتی، مدیرعامل و ناصر طانیا، خزانه دار انجمن خادمان شهدای مدافع حرم، به افراد و خانواده های درنظر گرفته شده ارسال گردید.

گفتنی است این بسته ها که شامل مواد غذایی و محصولات فرهنگی بود، ساعت ۱۵ دیروز از دفتر این انجمن به نیابت از شهدای معزز برای تحویل به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونار فرستاده شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi