شناسه خبر : 74772
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی که طی یک ماه، دو بار در ICU بستری شده

گویا از سال ها قبل با این عارضه دست به گریبان بوده و اینک متاسفانه طی یک ماه اخیر دوباره در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بستری است و در حال درمان می باشد...

فاش نیوز - جانباز نخاعی "بهزاد پاکانزاد" از جانبازان اهل سنت کردستانی که طی یک ماه گذشته به علت عارضه قلبی مزمن در بیمارستان خاتم بستری بوده باز هم در بیمارستان سنندج بستری گردیده است.

بهزاد پاکانزاد اوایل انقلاب، در دوران درگیری و ناامنی کردستان، هنگام بازگشت از مدرسه، در حالی که در شهر سنندج درگیری و تیراندازی در جریان بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه نخاع مجروح شد.

وی در سال 86 ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد و از پنج سال پیش در تهران سکونت دارد وبا جانبازان تهرانی انس و الفت خوبی گرفته است.

جانباز پاکانزاد که عضو باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان شهید تهران (مخابرات ستارخان) می باشد و در رشته های ورزشی تنیس روی میز، بسکتبال با ویلچر و فوتبال دستی فعالیت دارد، اوایل ماه مبارک رمضان به علت بیماری قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء بستری بود که پس از بهبودی نسبی و ترخیص، برای گذراندن دوران نقاهت به زادگاهش سنندج عزیمت کرده بود که بر اساس خبرهای رسیده مجددا با وخامت حال و شدت بیماری اش در یکی از بیمارستان های سنندج بستری شده است.

در گفت و گویی که همکار خبرنگار ما در تاریخ 8 اسفند 1396 با همسر جانباز پاکانزاد داشته، به مشکل قلبی که وی را تهدید می کند اشاره داشته است و گویا از سال ها قبل با این عارضه دست به گریبان بوده و اینک متاسفانه طی یک ماه اخیر دو مرتبه در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بستری است و در حال درمان می باشد.

فاش نیوز در این ماه مبارک رمضان برای بهبود این جانباز ورزشکار و دیگر بیماران و عزیزان جانباز، از درگاه پروردگار متعال شفا مسئلت دارد.

برای مطالعه مصاحبه با خانواده این جانباز می توانید اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام
با عرض سلام و قبولی طاعات همه مومنان در ماه مبارک رمضان.
از درگاه باریتعالی در این شبهای ارزشمند لیالی قدر برای برادر جانباز ارجمند پاکانزاد آرزوی سلامتی و بهبود کامل داریم.
0انشاالله خداوند به همین روزهای عزیز این جانباز عزیز را شفای عاجل بده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi