شناسه خبر : 74777
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «سعید عطاری» را به‌عنوان مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

در متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است:
جناب آقای سعید عطاری
بنا به پیشنهاد معاون محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.
امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج امکانات و سرمایه‌های سازمان و با رویکرد فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به‌کارگیرید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
سلام ضمن عرض ادب درموردحاوله ماشین به جانبازان هفتاددرصدچرادیگراین حاوله برای جانبازان صادرنمیکنندبرای صدورآن بایدچکارکنیم
سلام. ضمن خیر مقدم به جناب اقای عطاری ما جانبازان شیمیایی میدواریم که باپیگیر ی ازمصوبات زیر25درصد ها که چندین سال است به تصویب رسیده ولی اجرا نمی شود انشاه الله گره گشا خواهند شد تا ما هم بتوانیم از امتیازات بالای 25 درصد استفاده گنیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi