شناسه خبر : 74791
پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری چهلمین روز شهادت سردار سلگی در نهاوند

امروز مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج میرزامحمد سلگی در گلزار شهدای شهرستان نهاوندو در کنار مزار این شهید با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

مراسم چلمین روز شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی، رئیس ستاد لشگر انصارالحسین (ع) و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) در دوران دفاع مقدس، دلاور و جانباز جبهه‌های جنگ، مبارزه مستحکم جاده فاو-ام القصر، سردار گمنام عملیات مرصاد کسی که رهبر انقلاب مشتاق دیداش بود، در کنار مزار مطهر این شهید عزیز برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه خانواده و ستاد بزرگداشت شهرستان به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سرافراز دوران دفاع مقدس شهید حاج میرزامحمد سلگی امروز پنج شنبه مراسمی با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی در گلزار شهدای شهرستان نهاوند و در کنار مزار این شهید برگزار از ساعت ۱۵:۳۰ امروز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس و راوی کتاب ارزشمند آب هرگز نمی‌میرد، روز ۱۴ فروردین امسال پس از عمری مجاهدت و ایثار در راه اسلام و انقلاب بر اثر شدت جراحات شیمیایی به یاران شهیدش پیوست.

شهید سلگی در آخرین روز‌های عمر با برکتشان در بیمارستان به برادرانش اعلام می‌کنند با توجه به شیوع بیماری کرونا در صورتی که ایشان به رحمت ایزدی پیوستند برای اینکه برای مردم مشکلی پیش نیاید، از برگزاری مراسم ختم خودداری کنند به همین دلیل پس از شهادت ایشان پیکر مطهر شهید سلگی غریبانه و شبانه به خاک سپرده شد.

گزیده‌ای از دست نوشته‌های شهید جانباز سردار حاج میرزا محمد سلگی

خدایا! خیلی سرگردانم و نمیدانم به کجا میروم، خدایا! خودم را هیچ و پوچ میدانم و گرفتارم و در ابتدای راه، خدایا! شهادت در راه تورا دوست دارم، ولی احساس میکنم لیاقت آن را ندارم، اما به عفو و بخشش تو امیدوارم.

برگزاری چهلمین روز شهادت سردار سلگی در نهاوند

برگزاری چهلمین روز شهادت سردار سلگی در نهاوند

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi