شناسه خبر : 74838
شنبه 27 ارديبهشت 1399 , 15:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع ۳۰۰ بسته حمایتی همزمان با شهادت حضرت علی(ع)

بسته بندی و توزیع ۳۰۰ بسته ارزاق حمایتی برای نیازمندان همزمان با شام شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) با حضور گسترده جهادگران پویش ۱۴۴۱ انجام شد.

پویش 1441 هم‌افزایی فعالیت 10 گروه جهادی و مؤسسه بین‌المللی و خیریه است که در نظر دارد تا در طول ماه مبارک رمضان با توسل بر تجربه فعالیت‌های جهادی، خانواده‌های نیازمند و محرومانِ آسیب‌دیده از بحران کرونا را شناسایی کند و تعداد 1441 بسته ارزاق و اقلام بهداشتی به دست آنان برساند. این کار به موجب هم‌افزایی فعالیت‌های جهادی، جلوگیری از پراکندگی توزیع بسته‌های ارزاق و در نتیجه کمک به تعداد بیشتری از نیازمندان حاشیه شهرها صورت گرفته است. نام پویش هم با توجه به ماه رمضان سال 1441 هجری قمری انتخاب شده است.

مرحله چهارم پویش رمضانی 1441 همزمان با روز شهادت حضرت علی (ع) انجام شد. بسته بندی و توزیع 300 بسته ارزاق حمایتی برای نیازمندان همزمان با شام شهادت امیرمؤمنان حضرت علی ابن ابی طالب(ع) با حضور گسترده جهادگران این پویش انجام شد.

با انجام مرحله چهارم از این طرح بزرگ کمک مؤمنامه به نیازمندان، در واقع تعداد بسته های حمایتی تهیه و توزیع شده به بیش از 900 بسته رسیده است که این تعداد تا پایان ماه مبارک رمضان به 1441 بسته خواهد رسید. بسته های ارزاق در مرحله اول 110 بسته، مرحله دوم 450 بسته و مرحله سوم 100 بسته توزیع شده بود.

این بسته های حمایتی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، حبوبات کامل، چایی و... و بسته بهداشتی شامل مایع دستشویی و ژل ضدعفونی کننده است  که در مناطقی همچون گلحصارباقرشهر، مرتضی گرد، حومه کرج و حومه ورامین میان همه نیازمندان ایرانی و افغانستانی و شیعه و سنی توزیع می شود.

پویش 1441 شامل همکاری 10 گروه جهادی و مؤسسه و خیریه فعال جهادی از جمله گروه جهادی خادمان حضرت زهرا(س)، مؤسسه بین‌المللی دیدبان عدالت، گروه جهادی شهید شریف واقفی، موکب دانشجویان جهان اسلام، گروه جهادی مدافعان ولایت، هیئت زمینه‌سازان ظهور، قرارگاه جهادی محیا، گروه جهادی معراج، گروه جهادی همنوا و خیریه شهید ابراهیم هادی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi