شناسه خبر : 74874
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تشییع پیکر شهید «اصغر پاشاپور» برگزار شد

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره پیکر مطهر شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» میهن اسلامی بازگشت و بر روی دستان مردم شهیدپرور تهران تشییع شد.

بر اساس این گزارش، امروز (یک‌شنبه) پیکر پاک حاج اصغر پاشاپور (ذاکر)  در منزل پدری خود واقع در شهرک شهید بروجردی با بدرقه دوستان، همرزمان و مردم شهیدپرور، حضور یافت و سپس پیکر مطهر این شهید والامقام به ملک‌آباد انتقال پیدا کرد و از درب منزلش تشییع شد.

مردم قدرشناس شهر ری که شهیدان مدافع حرمی همچون سردار «احمد غلامی»، «وحید زمانی‌نیا» و بسیاری دیگر را تقدیم اسلام کرده‌اند، در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم بار دیگر سنگ تمام گذاشتند.

در این مراسم زنان و مردان انقلابی با زبان روزه و با وجود گرمای هوا، به خیابان‌ آمده و پیکر مطهر اصغر آقای حاج‌قاسم را بدرقه و تشییع کردند.

خاطرنشان می‌شود؛ پیکر مطهر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور پس از تشییع در ملک‌آباد، به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) منتقل و در قطعه ۴۰ در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi