شناسه خبر : 74878
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ویژه‌نامه «مکتب حاج قاسم» روی دکه‌های روزنامه فروشی

ویژه‌نامه «مکتب حاج قاسم» مجموعه‌ای از گفتارها، گفت‌وگوها و یادداشت‌های شخصیت‌های مهم داخلی و بین ‌المللی پیرامون زندگی و زمانه، ویژگی‌‌های شخصیتی و فرماندهی، تاثیرات داخلی و منطقه‌ای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که به مناسبت «روز قدس» منتشر می‌شود.

ویژگی‌های شهید سلیمانی در کلام رهبری، زندگینامه و بیان خاطراتی از سال‌های نوجوانی و جوانی حاج قاسم، همراهی ایشان با انقلاب، نکاتی ناشنیده از سال‌های حضور و فرماندهی لشکر ثارالله در دفاع مقدس، فرماندهی امنیت جنوب شرق کشور در سال‌های پس از جنگ، آغاز فرماندهی نیروی قدس سپاه و فعالیت‌های فرامرزی شهید سلیمانی، حضور و همراهی مجاهدان افغانستانی، روایت‌هایی از جنگ 33 روزه، جزییاتی از جنگ با تکفیری‌ها و سقوط داعش و مبارزه در عراق و سوریه، همراهی با مقاومت در یمن، دیپلماسی و سیاست خارجه شهید سلیمانی و ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار در خاطرات یاران و نزدیکان ایشان بخش‌های مختلف این ویژه‌نامه را تشکیل می‌دهند.

ویژه‌نامه «مکتب حاج قاسم» روی کیسوک‌های روزنامه فروشی

ویژه‌نامه «مکتب حاج قاسم» شامل گفت‌وگوهایی با حجت‌الاسلام رئیسی، سیدحسن نصرالله، شیخ بدرالدین حسون، دکتر علی اکبر ولایتی، حجت‌الاسلام هاشم الحیدری، نوری المالکی، سردار عزیز جعفری، محمد محقق، منوچهر متکی، حسین امیرعبداللهیان، محمد شریعتمدار، حسین شیخ‌الاسلام، خالد قدومی، سردار فلاح زاده و... است.

همچنین گفتارهایی از صباح زنگنه، حجت‌الاسلام حاجی صادقی، داریوش ارجمند، پرویز امینی، محمدباقر خرمشاد و... در این ویژه‌نامه درج شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi