شناسه خبر : 74887
دوشنبه 29 ارديبهشت 1399 , 14:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهمانان خاص رهبر انقلاب

شب گذشته در دیدار مجازی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمانان ویژه‌ای در کنار دانشجویان حضور داشتند.

کرونا ماه‌هاست که میهمان کشور ما و همه کشورهای دنیا شده است، اتفاقی سخت اما درس‌آموز که باعث شد بیشتر قدر داشته‌هایی که پیش از این کمتر به چشم می‌آمد را بدانیم. همین ویروس کوچک باعث شد تا ظرف مدت چند ماه تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های جمعی کشور لغو شده و یا به وقت دیگری موکول شوند. در برخی مواقع نوع جدیدی از برگزاری مراسم شکل گرفت و باعث شد مردم از طریق فضای مجازی و ارتباطات نوین با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از جمله این برنامه‌ها برگزاری نشست‌ها و جلسات به صورت ویدئوکنفرانسی و یا برگزاری هیئت‌های آنلاین در بستر اینستاگرام بود.

مهمانان خاص دیدار شب گذشته رهبری با دانشجویان+ تصاویر

تصاویری از چهره شهدا جای خالی مردم را در مراسم‌های مختلف پر کرده است. اولین بار مداح معروف حاج «محمود کریمی» در برنامه زنده تلویزیونی مناجات‌خوانی در شب‌های ماه مبارک رمضان در حرم امامزاده «علی‌اکبر (ع)» چیذر که محل دفن تعدادی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم است، تصاویری از شهدا را به نمایندگی از مردم مقابل دوربین‌ها به نمایش گذاشت، اتفاقی که باعث شد تا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از آن به نیکی یاد کنند.

مهمانان خاص دیدار شب گذشته رهبری با دانشجویان+ تصاویر

روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به سنت هر سال، دیداری با دانشجویان داشتند تا از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های نسل جوان و نخبه کشور آشنا شوند، این مراسم البته با تغییراتی نسبت به سال‌های قبل و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد. در این مراسم نیز تصاویری از شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم حضرت زینب (س) فاصله‌های خالی بین دانشجویان را پر کرده بود، تصاویری از جوانان دغدغه‌مند انقلابی که روزی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها جان شیرین خود را فدا کردند.

مهمانان خاص دیدار شب گذشته رهبری با دانشجویان+ تصاویر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi