شناسه خبر : 74900
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)»

مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد با بیان این مطلب افزود: به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، مسابقه فرهنگی «کریم اهل بیت (ع)» با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که مدت زمان شرکت در این مسابقه فرهنگی از نیمه ماه مبارک رمضان تا چهارم خرداد (عید سعید فطر) تعیین شده است، افزود: علاقه‌مندان ابتدا باید در صفحه شرکت در مسابقه «کریم اهل بیت (ع)» که روی پایگاه خبری نوید شاهد قرار گرفته، ثبت‌نام کنند و در ادامه به ۲۵ سؤال چهارگزینه‌ای پاسخ دهند که منبع آن جزوه‌ای با عنوان «کریم اهل بیت» از گروه تحقیق و پژوهش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شرکت برای عموم مردم در این مسابقه آزاد است، افزود: به چهل نفر از شرکت‌کنندگانی که به تمام سؤال‌ها جواب صحیح داده‌اند، به‌قیدقرعه و به هر نفر ۱۰ میلیون ریال هدیه اهدا می‌شود.
حجت‌الاسلام کاویانی راد در پایان گفت: فراخوان این مسابقه در سایت‌های نوید شاهد و ایثار در پایتخت و استان‌های سراسر کشور و همچنین در مدارس و دانشگاه‌ها منتشر می‌شود که راهنمای شرکت‌کنندگان این مسابقه است.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند فایل جزوه این مسابقه فرهنگی را از سایت ایثار دریافت و برای شرکت در مسابقه به صفحه این مسابقه مراجعه کنند. 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi