شناسه خبر : 74905
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختتامیه چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی «جایزه ملی ایثار»

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی برگزار شد.

اختتامیه چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی «جایزه ملی ایثار» برگزار شد

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران از ماه‌ها قبل در حال تلاش و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره‌اند. برگزاری اختتامیه این جشنواره به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به تعویق افتاد و امروز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: از ابتدای شروع انقلاب اسلامی تاکنون افراد زیادی با ایثارگری‌ و فداکاری تمام هستی خود را فدا کرده‌اند و امروز وظیفه همه ما قدردانی از این عزیزان و فرزندان آنان است. چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار نیز یکی از همین برنامه‌هاست که برای تجلیل از فرزندان ایثارگرانی که در عرصه‌های علمی و تحصیلی به موفقیت رسیده‌اند برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از دستگاه‌های همکار در برگزاری این جشنواره گفت: جا دارد از همکاری‌های مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور، وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این جشنواره تشکر ویژه داشته باشیم.

معاون رییس جمهور در پایان تأکید کرد: برنامه‌ها و جشنواره‌هایی  برای تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستمر برگزار می‌شوند و ان‌شاءالله شاهد درخشش بیش از پیش این عزیزان در سطح کشور باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز درباره چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره برای تقدیر از موفقیت‌های علمی و آموزشی نسلی برگزار می‌شود که بذر بالندگی آن توسط امام خمینی (ره) در 34 سال قبل کاشته شد.

وی افزود: امیدواریم حمایت و تلاش‌های همیشگی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران منجر به ارتقای تحصیلی بیش از پیش جامعه ایثارگری شود و در آینده شاهد حضور چهره‌های بیشتری در این جشنواره باشیم و از حضور این نخبگان در عرصه مدیریت کشور بهره بیشتری ببریم.
بیانیه هیئت داوران این جشنواره نیز توسط محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار قرائت شد.

همچنین پیام‌های تصویری دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدمهدی تهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به جشنواره پخش شد. در پایان این مراسم اسامی 71 برگزیده این جشنواره اعلام و مراسم تقدیر از آنان به صورت مجازی برگزار شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi