شناسه خبر : 74907
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 , 09:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهیان نور مجازی

۱۶۰۰ نفر به صورت مجازی به راهیان نور رفتند

امسال شیوع کرونا و برگزار نشدن راهیان نور مطابق روال سال‌های گذشته نیز باعث نشد تا این برنامه فرهنگی تعطیل شود؛ زیرا دانشجویان بسیجی دانشگاه شاهد با طراحی اپلیکیشن راهیان نور مجازی، امکان سفر به راهیان نور را به‌صورت مجازی برای علاقه‌مندان فراهم کردند.

این نرم افزار که در پیام‌رسان‌های تلگرام، اینستاگرام و بله اجرا شده این امکان را فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند به‌صورت مجازی به راهیان نور سفر کنند؛ به نحوی که با فعال‌سازی این نرم‌افزار تاکنون در پیام‌رسان بله یک هزار نفر، در اینستاگرام ۴۰۰ نفر و در تلگرام ۲۰۰ نفر به‌صورت مجازی به راهیان نور سفر کرده‌اند.

در این برنامه روزانه به مسائلی همچون روایتگری دفاع مقدس، اهداف انقلاب اسلامی، معرفی خانواده شهدا، وصیت نامه شهدا و… پرداخته می‌شود.

بنا بر این گزارش، مراسم رونمایی از اپلیکیشن راهیان نور‌ مجازی امروز با حضور سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی) برگزار شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi