شناسه خبر : 74928
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«آخرین سرباز» به دل ماجرای داعش می زند

مراسم رونمایی از مستند «آخرین سرباز» جدیدترین تولید واحد مستند شبکه پرس تی وی، چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، «آخرین سرباز» به تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی، مشاهدات یکی از اعضای جدا شده داعشی از اقدامات و اتفاقات صورت گرفته توسط این گروه تروریستی را روایت می کند.

در این مستند طی همراهی با این عضو فراری داعشی، داستان مسلمان شدن، گرویدن به وهابیت و عزیمت وی از اروپا به سوریه برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به تصویر کشیده می شود.

این عضو سابق داعش، همکاری خود را به عنوان تصویربردار با داعش آغاز می کند و همه وقایع و رویدادهای صورت گرفته توسط این گروه تروریستی تکفیری را ثبت و ضبط می کند اما در ادامه و پس از مواجهه با تناقض های موجود در رفتار و عملکرد داعش با دین اسلام تصمیم به جدایی از این گروه می گیرد. وی طی فرار از دست داعش تصمیم می گیرد  این اسناد و تصاویر را هم از دسترس داعش دور کرده و فیلمی مستند بر اساس آنها بسازد.

این مستند روایی با مدت زمان 100 دقیقه، ضمن بیان توضیحات راوی پیرامون تصاویر ضبط شده توسط وی به ارائه تجربیاتش از آشنایی با دین اسلام و تعالیم این دین آسمانی و تناقض های فراوان میان تعالیم اسلامی با تعالیم و تفکرات وهابیت و داعش می پردازد.

حامد قریشی و فاطمه مقدم (نویسندگان) مهدیه فردی (تدوینگر)، سهیل درویشی (آهنگساز) و امین گودرزی (مدیر تولید‌) از جمله عوامل تهیه این مستند هستند.

«آخرین سرباز» در 4 قسمت 25 دقیقه ای به زودی از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد.

منبع: شبکه پرس تی
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi