شناسه خبر : 74951
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاج قاسم در پاسخ فرمانده القسام؛ ایران فلسطین را تنها نمی‌گذارد

حاج قاسم در پاسخ نامه فرمانده القسام؛ ایران فلسطین را تنها نمی‌گذارد

 شهید حاج قاسم سلیمانی مدتی قبل از شهادت خود نامه‌ای در جواب نامه محمد الضیف فرمانده گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نوشته بود که شبکه خبری المیادین امروز متن این نامه را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش شهید سلیمانی در این نامه محمد الضیف را شهید زنده و مقاوم و شجاع توصیف کرده بود.

شهید سلیمانی همچنین در این نامه ضمن قدردانی از مجاهدت های ملت فلسطین در سایه محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی گفته بود که هر چقدر فشارها بیشتر شود ایران فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

وی از محمد الضیف خواسته بود که سلام او را به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و همرزمانش برساند.

حاج قاسم سلیمانی در این نامه خاطرنشان کرده است که دفاع از فلسطین برای ما افتخار است و به هیچ وجه از انجام این وظیفه شانه خالی نخواهیم کرد.

شهید سلیمانی در این نامه گفته است: دوستان فلسطین دوستان ما هستند و دشمنان آن دشمنان ما هستند و این سیاست که همان سیاست قبلی ما است ادامه خواهد یافت.

حاج قاسم در این نامه خطاب به فرمانده گردان های القسام تاکید کرده است که دفاع از فلسطین مصداق دفاع از اسلام است و کسی که ندای شما را می شنود و به شما کمک نمی کند مسلمان نیست.

شهید سلیمانی در بخش دیگری از این نامه تاکید کرده است که صبح پیروزی به یاری خدا نزدیک است و ناقوس مرگ صهیونیسهای جنایتکار به صدا در آمده است.

حاج قاسم در این نامه خطاب به فرمانده القسام گفته است: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد در کنار شما باشیم و در راه فلسطین شهید شویم.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi