شناسه خبر : 74967
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عاقبت ما با تغییرات روزبه روز!

حسین رسولی خشت مسجدی - لطفا برای کهنه سربازان هم کمی حق قائل شوید.

پس از گذشت سال ها از پایان جنگ، تصمیم معاف از مالیات برقرار شد که پس از مدتی کوتاه بازنشسته شدیم که آن چنان اثری در زندگی ما نداشت و در همان زمان نام ما جزء ایثارگران ثبت شد،  که می شد از تخفیف ناچیز آن که کمی مایه دلگرمی بود استفاده کرد. در این باره احساس غرور می کردیم و در ضمن از مستمری 3275 تومانی برخوردار بوده که 175 تومان مالیات کسر می شد.

 چندی پیش اعلام شد که خدمت سربازی در جبهه به خدمت داوطلبانه تبدیل می شود که پس از دوندگی های اداری، نامه به اداره ایثارگری تحویل شد و معلوم شد که تازه اول راه است! بنابراین نام ما از لیست پرونده شخصی حذف شد و راهنمایی شد که منتظر تصمیم وزارتخانه باشیم. در همین موقع به درجه بازنشستگی نایل شدم.

 حال معلوم نیست چه عاقبت و تصمیمی برای ما گرفته خواهد شد. امیدوارم خیلی دیر نشود، چون زمان در پیر شدن ما نمی ایستد.

  سن که از 60 سالگی گذشت، باید کمی عجله کرد. چون تا رفتن(به دیار باقی) زمانی باقی نیست و عجل مهلت نمی دهد. دیر تصمیم گرفته شود دیگر از ما کسی زنده نمی ماند تا از امکانات و مزایای آن استفاده کند.
به هر حال این گونه افراد جوانی را در جبهه و جنگ گذرانده اند وکمی به دلگرمی نیاز داراند تا در این شرایط سخت اقتصادی و داشتن فرزندان و نوه بتوانند گذران زندگی کنند.
در ضمن به علت بدهی و مخارج تحصیل فرزدانم، وام شرکتی را پس داده‌ و مستاجر هستم.

لطفا کمی خود را جای ما بگذارید!
ان شالله در این ماه مبارک اقدام شما اثر بخش باشد.
 کد رهگیری کارت ایثار   322591346933

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi