شناسه خبر : 74971
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمدید مسابقه داستان‌نویسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

بر اساس اعلام موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به استقبال علاقه‌مندان و درخواست‌های مخاطبان که از راه شبکه‌های اجتماعی خواستار تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه داستان‌نویسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شدند، دبیرخانه این مسابقه مهلت ارسال آثار را تا ۱۵ تیر ۱۳۹۹ تمدید کرد.

مسابقه داستان کوتاه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و در دو بخش «داستان کوتاه» (حداقل یک هزار و ۵۰۰ و حداکثر پنج هزار کلمه) و «داستان کوتاهِ کوتاه» (حداکثر ۲۵۰ کلمه) برگزار می‌شود.

آثار منتخب در هر بخش توسط انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در قالب کتاب‌های جداگانه منتشر شده و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

هر اثر باید در فایلی جداگانه و در قالب word، با «فونت B Nazanin» با اندازه‌ی قلم ۱۴ در «صفحه A ۴» به پست الکترونیکی: mozenashr ۸@gmail.com ارسال شود.

مشخصات صاحب اثر در صفحه‌ای جداگانه به‌طور کامل شامل نام اثر، نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، آدرس استان، شهر و محل سکونت و پست الکترونیک نوشته شود و در صورتی‌که هر کدام از شرایط الزامی ارسال اثر و مشخصات رعایت نشده باشد شرکت‌کننده از دور مسابقه حذف می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس hdmlib@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۶۵۷۰۱۹- ۸۸۶۵۷۰۲۰ و ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 117

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi