شناسه خبر : 74982
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1399 , 17:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس

شکوه هم‌صدایی جهان اسلام در روز قدس نمایشگر انرژی متراکم خداجویانی ست که با اقتدار مظلومیت قدس و فلسطینیان را در جغرافیای جهان اسلام به تصویر می کشند

فاش نیوز- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه ای را صادر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 شکوه هم‌صدایی جهان اسلام در روز قدس نمایشگر انرژی متراکم خداجویانی ست که با اقتدار مظلومیت قدس و فلسطینیان را در جغرافیای جهان اسلام به تصویر می کشند.

نظام سلطه و رژیم‌صهیونیستی در گذر زمان منفعل تر از همیشه درگذر زمان به رغم هزینه های هنگفت و فتنه گری های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای محدود و محدودتر می شود و پرچمی را که معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام آزادی قدس با تأسیس جمهوری اسلامی برافراشت، اکنون در بهت و ناباوری شیطان بزرگ و صهیونیزم بین الملل اساس حاکمیت و امنیت این رژیم را به چالش کشیده است.

ادعای حاکمیت بهر تا نحر به دیوار کشی های متعدد در جای‌جای مراکز امنیتی شهرک های یهودی نشین برای مصون ماندن از موشکهای مجاهدان فلسطین انجامیده است. جهاد فلسطین قدرتمندتر از هر زمان در کنار حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشد الشعبی عراق و مبارزین صوری و پشتیبانی صریح و روشن جمهوری اسلامی راه آزادی قدس را پی می گیرد.

امروز دیگر سنگ فلسطینیان نیست که بر سر و روی اشغالگران می نشیند. مقاومت ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و نیز دو روزه شلیک موشک‌های مجاهدان فلسطینی واقعیت شمارش معکوس برای برچیدن نکبتی چون رژیم صهیونیستی را واقعیتی انکارناپذیر پیش رو قرار می دهد.

جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی با پیش رو داشتن مکتب امام و روشنگری های راهبردی و رویکردی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای می تواند مطمئن باشند که بیان ایشان در سال ۹۷ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید محقق خواهد شد.

امروز همه فلسطینیان و باورمندان آزادی قدس بر این عقیده اند که مسئله فلسطین امروز مسئله اول جهان است فلسطینی ها به برکت اسلام می توانند در خانواده خود امنیت به وجود آورند تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی خطرناک مقاومت و مبارزه است انتفاضه مردم فلسطین به رغم تمام فشارها ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی تواند آن را برای همیشه متوقف کند. پشت سر گذاردن ۷۲ سال از اشغال فلسطین در فراز و فرود بازی خوردن رهبران عربی و فتنه انگیزی های آمریکا و انگلیس به توسعه یافتن اشغال ۵ درصد به ۹۵ درصدی این سرزمین کشید.

بازی با سرنوشت یک ملت در سر میز مذاکرات و وادادگی اعتماد برخی رهبران سست عنصر در مقابل رژیم صهیونیستی کار را برای مردم و مجاهدان واقعی فلسطین در چرخه زد و بندهای سیاسی و مذاکرات بی حاصل دشوار کرد. نگاه به آزادی قدس از منظر انقلاب اسلامی و مکتب سلیمانی توانست آنچنان مرزی بین گفتمان مقاومت و گفتمان سازش ایجاد کند که اکنون فلسطینیان جز به بازگشت به سرزمین مادری و پاره کردن قرارداد معامله بزرگ قرن و آزادی سرزمینشان به چیز دیگری راضی نیستند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تکیه بر تجربیات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تاکید می‌کند، جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی نباید لحظه‌ای در فتنه‌انگیزی هزار چهره کینه ورزان صهیونیست و روسای جمهور آمریکا برآمده از تصمیمات صهیونیسم بین الملل غافل شود.

جمعیت جانبازان بر این باور است که جریان سازی، مکتب سازی و در صحنه کشیدن گروههای خشن و افراطی همچون القاعده، داعش، تکفیری و ... شیوه‌های مرسوم و مستعمل جبهه عبری غربی عربی برای به حاشیه بردن مسئله اصلی آزادی قدس و محو صهیونیست در روزگار ماست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi