شناسه خبر : 74985
پنجشنبه 01 خرداد 1399 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی در آستانه روز قدس

انجمن جانبازان نخاعی ایران، بیانیه ای را به مناسبت روز قدس صادر و منتشر نمود.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی ایران، بیانیه ای را به مناسبت روز قدس صادر و منتشر نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

روز قدس، روز اسلام است».

امام خمینی (ره) روز قدس، از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن و صحنه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی است. در روز قدس نه تنها ایران اسلامی، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی خواه و عدالت طلب ہرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند تا نقشه شوم معامله قرن نقش بر آب شود و بار دیگر رسوایی دشمنان مردم فلسطین را رقم زند.

زنده نگه داشتن روز قدس، علاوه بر دلگرمی مظلومان فلسطین به آزادی سرزمین های اشغالی ممانعت از عادی سازی روابط رژیم های مرتجع منطقه را با رژیم غاصب صهیونیستی بدنبال خواهد داشت.

روز قدس امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، زیرا نه تنها به دلیل محتویت حضور میلیونی مردم در تظاهرات این روز، بیم آن می رود که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در فضای کرونایی حاکم بر جهان طرح معامله قرن را در سکوت رسانه ای پیش ببرد. لذا پر مسلمانان لازم است در این شرایط هشیاری بیشتر داشته باشند.

از زمان اشغال سرزمین فلسطین تا کنون بسیاری این واقعیت را گوشزد کرده اند که مسئله اشغال سرزمین فلسطین، موضوع یک ملت و دولت با یک قوم و قبیله نیست، بلکه شرار بهای آن دامن انسان و انسانیت را گرفته و حدود آن در گستری بک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد
از همین رو غفلت از تجربه گذشته نابخشودنی و خسارت بار خواهد بود و به تاکید آیات آسمانی از حجت های محکم بشر، نظر افکندن به احوال پیشینیان و مسیر طی شده آنان است
امروز ایران اسلامی به رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) تمام توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه ای آن ها به ویژه رژیم ارتجاعی آل س عود را نقش بر آب نموده، به گونه ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، به رسمیت شناختن جولان، تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خواب از چشمان صهیونیست ها و همراهانش ربوده بود، تلاش های مذبوحانه ای است که راه به جایی نخواهد برد.
انجمن جانبازان نخاعی ضمن حضور فعال روز قدس در شبکه های مجازی از امت شهید پرور ایران، به ویژه خانواده معزز شهداء و سایر ایثارگران دعوت می نماید، در زنده نگه داشتن این روز به هر طریق ممکن کوشش نمایند.

 

انجمن جانبازان نخاعی

31 اردیبهشت 1399

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi