شناسه خبر : 74998
پنجشنبه 01 خرداد 1399 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید مجید بارانی در زاهدان/فیلم

پیکر مطهر شهید مجید بارانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و گروههای مختلف مردم مومن و شهید پرور زاهدان صبح امروز از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند متعال تضمین شده است و آرزوی شهادت شاخصه مهم کارکنان ناجا است.

سردار محمد شرفی گفت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی های شهداست چراکه همه موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب و عمر با برکت نظام اسلامی مرهون رشادت و جانفشانی این عزیزان است.

سردار شرفی تاکید کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان همواره مورد تعرض دشمنان و بدخواهان نظام بوده و جوانان غیور همچون شهید مجید بارانی با دلاوری و رشادت خود نگذاشتند این ایادی استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسند.
وی گفت: من به وجود چنین افراد غیوری در این استان پهناور و مرزی افتخار می کنم و به مسئولین و مردم شهید پرور استان به خاطر تربیت چنین فرزندانی تبریک می گویم.

سردار شرفی افزود: ستوانکیم شهید"مجید بارانی" در سال 83 در درگیری دلاورانه در راه تامین امنیت مردم در برابر اشرار ایستادگی کرد و پس از مجروحیت، حدود 16 سال با تحمل یک دوره طولانی رنج و مشقت ناشی از جراحت صبح دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi