شناسه خبر : 75027
شنبه 03 خرداد 1399 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازتاب گسترده سخنان روز قدس امام خامنه‌ای در رسانه‌ها

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

بازتاب گسترده سخنرانی روز قدس امام خامنه‌ای در رسانه‌های بین‌المللی

رسانه‌های بین‌المللی امروز جمعه سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس را پوشش دادند. 

خبرگزاری رویترز بخشی از سخنان رهبر انقلاب که رژیم صهیونیستی را «غده سرطانی» خواندند به عنوان تیتر خود انتخاب کرد و نوشت رهبر عالی ایران از فلسطینی‌ها خواست قیام خود علیه اسرائیل را ادامه دهند. 

این خبرگزاری نوشت رهبر ایران از اسرائیل به عنوان «غده‌ای سرطانی» یاد بگیرد که باید تا زمان آزادسازی فلسطین به مقابله با آن پرداخت. 

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست هم به نقل از رهبر انقلاب نوشت: «اسرائیل دوام نخواهد آورد.»

خبرگزاری فرانسه هم نوشت رهبر عالی ایران در نخستین سخنرانی خود به مناسبت روز قدس مبارزه برای آزادسازی فلسطین را «وظیفه اسلامی» توصیف کرد و از دولت‌های غربی و متحدان عربی آن بابت حمایت از اسرائیل انتقاد کرد. 

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نوشت رهبر عالی‌قدر ایران روز جمعه اسرائیل را یک «غده سرطانی» توصیف کرد که بدون شک ریشه‌کن و نابود خواهد شد. 

شبکه خبری ای‌بی‌سی‌نیوز با پوشش سخنان رهبر انقلاب به این مسئله اشاره کرد که سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در شرایطی مطرح شد که ایران برگزاری تجمعات به دلیل ویروس کرونا را ممنوع کرده است. 

ای‌بی‌سی‌نیوز نوشته رهبر انقلاب بارها از عنوان «غده سرطانی» استفاده کرده و از دولت‌های غربی بابت تجهیز این رژیم به سلاح انتقاد کرد.

اسپوتنیک نیز گزارش داد مردم ایران و سراسر جهان در سالهای گذشته همزمان با روز قدس، راهپیمایی می کردند اما امسال به دلیل شیوع کرونا، این راهپیمایی‌ها لغو شد.

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل هم با در گزارشی با عنوان "رهبر ایران در روز قدس، اسرائیل را ویروسی توصیف کرد که باید از بین برود"، بخش هایی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi