شناسه خبر : 75086
چهارشنبه 07 خرداد 1399 , 08:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست کمیته فنی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران ایلام

نشست کمیته فنی بنیاد ایلام روز سه شنبه ۶ خردادماه به ریاست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و با محوریت برنامه ریزی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی برای جامعه معزز ایثارگری ایلام برگزار شد.

 

برگزاری نشست کمیته فنی احداث ۴۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران ایلام

 
 
 اسدالله تولیده در این نشست با تأکید بر لزوم تشکیل هیئت امنا و تعاونی متشکل از جمعی از ایثارگران استان، افزود: این اقدام یک حرکت بی‌نظیر در استان است، از این رو باید به نحوی انجام شود که حجم بسیاری از مشکلات جامعه ایثارگری در حوزه مسکن را مرتفع کند.
وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان ایلام، افزود: در حال حاضر پیگیری‌های بسیاری برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری انجام شده است.
مدیرکل بنیاد ایلام خدمت به جامعه ایثارگری را ارزشمند برشمرد و گفت: باید تمام توان خود را در خدمت به جامعه ایثارگری بکار گیریم و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و در این صورت قطعاً در مقابل شهدا سربلند و روسفید خواهیم بود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi