شناسه خبر : 75090
چهارشنبه 07 خرداد 1399 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان «جرفی»

حجت‌الاسلام «حسن روحانی» با صدور پیامی، درگذشت مرحوم «لعیبی جرفی» فرزند شهید و پدر شهیدان والامقام «حمیده، حسن و فاطمه جرفی» و جانبازان سرافراز «مریم و نعیمه جرفی» را تسلیت گفت.

 

رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان «جرفی» را تسلیت گفتحجت‌الاسلام «حسن روحانی» رئیس جمهور با صدور پیامی، درگذشت مرحوم «لعیبی جرفی» فرزند شهید و پدر شهیدان والامقام «حمیده، حسن و فاطمه جرفی» و جانبازان سرافراز «مریم و نعیمه جرفی» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم «لعیبی جرفی» فرزند شهید و پدر شهیدان والامقام حمیده، حسن و فاطمه، و جانبازان سرافراز مریم و نعیمه جرفی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این پدر ایثارگر، با صبوری و اخلاص فراوان، فراق شهیدان عزیز خود را به جان خرید و در دفاع از آرمان‌های شهدا و نظام اسلامی، نقشی مؤثر و ارزنده ایفا کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و شهر سوسنگرد و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان دلبندش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi