شناسه خبر : 75162
شنبه 10 خرداد 1399 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مترجم و بیکار!

مطلوبی - آیا با 59 ماه جبهه به جز 2 سال خدمت سربازی با دوبار هم مجروحیت و یک بار انفجار مین باید چند درصد جانبازی داشته باشیم؟

هم پزشکانی که در کمیسیون هستند و هم مسئولین باید وجدان داشته باشند و خیانت نکنند. چطور می شود با این همه سابقه فقط 750تومان مستمری پرداخت شود؟ واقعا خجالت آور نیست؟!

ما به خانواده خودمان چه بگوییم؟ من کار داشتم و الان پایه یک رانندگی دارم. سال 84 آمدند گفتند شما بازنشسته شدید و پرداخت حق بازنشستگی من از طرف سپاه، از صد هزار تومان حقوق شروع شد. هی گفتند مشکلات درست می شود و از کاری که داشتیم هم بیکار شدیم! این درد دل هایمان را به کی بگوییم؟

شما را به جون حضرت آقا سیدالشهدا، شمارا به وجدانتان و شما را به روح شهیدان و حضرت امام، اگر حق ماست پیگیری کنید.

من مترجم هم هستم و بیکارم، همسرم نیز سرطان دارد و از ناحیه 2چشم نابینا شده است. به نان شب محتاجیم. ای سرداران بزرگ که به برکت رزمندگان، ایثارگران و شهیدان به اینجا رسیدید، آیا حق یک انسان که جوانیش را در راه انقلاب و اسلام گذاشته، این است؟

با وجدانتان چه می‌کنید؟!

اینستاگرام
سلام دوست عزیز لطفا به وزارت خارجه مراجعه کنید دانستن زبان خارجی ارزش زیادی دارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi