شناسه خبر : 75163
شنبه 10 خرداد 1399 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری جلسه هم اندیشی گروه های جهادی بوشهر

جلسه هم اندیشی گروه های جهادی بوشهر برای استقرار و محرومیت زدایی از روستاهای بشاگرد با حضور گروه های جهادگر برگزار شد.

فاش نیوز - جلسه هم اندیشی گروه های جهادی بوشهر برای محرومیت زدایی از روستاهای بشاگرد با حضور گروه های جهادگر در مسجد قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در راستای زنده نگهداشتن روح آرمان خواهی، مطالبه گری و تحقق  منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش حرکت های جهادی برای زدودن چهره فقر از مناطق محروم استان جلسه هم اندیشی گروه های جهادی بوشهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که در مسجد قرآن بوشهر برگزار شد در جهت انعکاس محرومیت های روستاهای منطقه بشاگرد به مسئولان و راه اندازی اردوهای جهادی در دوران سخت کرونایی با حضور مسئولان گروهای جهادی، طلاب حوزه غلمیه امام خمینی (ره)، جهادگران شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید هادی عالیشهر, ایثارگران بدون مرز و منصفین تصمیماتی اتخاذ شد.

 این گزارش حاکی است، در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح وضعیت منطقه توسط مسئول گروه جهادی ایثارگران بدون مرز،  مقرر شد با رعایت پروتکل های بهداشتی یک سفر یک هفته ای به روستاهای بشاگرد با حضور تیم رسانه ای،  عمرانی، فرهنگی برگزار و کمک های جمع آوری شده در میان نییازمندان توزیع شود. همچنین مسائل و مشکلات منطقه بصورت میدانی بررسی و با استقرار نیروهای جهادی در روستای شمسون بشاگرد کار عمرانی،فرهنگی در منطقه آغاز شود.

همچنین مقرر شد مقدمات کار به گونه ای برنامه ریزی شود،که با فراهم شدن شرایط و دور شدن سایه منحوس بیماری کرونا از سر مردم، هر کدام از گروه ها ، به صورت هدفمند طی چند نوبت در بشاگرد مستقر و با انتخاب یک روستای هدف با کمک خیرین و افراد نوعدوست در زمینه کارهای عمرانی،فرهنگی و رسانه ،اشتغال، آموزش و کارآفرینی، محیط زیست، و توانمند سازی ،بهداشتی درمانی فعالیت و مستقر شوند.

  بر پایه این گزارش در این راستا مقرر شد مطالبات به حق مردم محروم روستاهای بشاگرد، به ویژه در حوزه زیرساخت به مسئولان ذیربط استانی منعکس و پرچم مطالبه گری و آرمان خواهی که از انتظارات همیشگی و مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، به خصوص در زمینه برقراری عدالت و  رفع چهره زشت فقر از مناطق محروم کشور ،همواره برافراشته نگهداشته شود.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi