شناسه خبر : 75195
یکشنبه 18 خرداد 1399 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با رئیس جدید مجلس درباره ی ایثارگران

دولت یازده و دوازدهم جناب روحانی، همسو با مجلس نشینان محافظه کار و گاه وکیل الدوله، برای ایثارگران و جانبازان اقدامی نکردند و قانون را در مورد آنها اجرا نکردند که از باب مثال...

سیدعلی(جانباز) - سند معتبری وجود دارد از حضرت علی(ع) که فرمودند: چنان در دنیا زندگی کنید که انگار برای همیشه در دنیا خواهید بود و چنان به فکر آخرت باشید که انگار روز آخر عمرتان است. معنی اش برای شمایی که به قدرت رسیده اید این است که چنان برای آسایش و آرامش مردم کار کنید که همه از خداوند بخواهند که شماها را سالم و موفق بگرداند.

جناب قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی!

دولت بنفش چنان در طول 7 سال فعالیت، عرصه را بر جانبازان تنگ و چنان دشمنی اش را آشکار کرده که علنا" خود، معاونین و وزرای ثروتمند، با دکترای الکیشان کاری را پیش نمی برند.

بگذریم،

دولت یازده و دوازدهم جناب روحانی، همسو با مجلس نشینان محافظه کار و گاه وکیل الدوله، برای ایثارگران و جانبازان اقدامی نکردند و قانون را در مورد آنها اجرا نکردند که از باب مثال چند نمونه را متذکر می شوم که امیدوارم شما و مجلس نشینان دوره یازدهم مطلع باشید و به اجرا در بیاورید.

1- حسب قانون، از صفر تا 100% درمان جامعه هدف، خصوصا جانبازان و والدین شهدای گرانقدرمان که بیش از دیگر اقشار به درمان نیاز دارند، بر عهده ی بیمه می باشد که متاسفانه خیلی ضعیف بوده و گاه ما را زمینگیر کرده است.

2- حسب قانون، سربازان وظیفه ی ارتش و بسیجیان ازکار افتاده ی کلی، پس از30 سال از مجروحیت و جانبازی، سنوات پاداش و طلب ذخیره مرخصی آنها، آن هم با 2 رتبه بالاتر نسبت به نیروهای پایور باید محاسبه و پرداخت گردد که شما خود بهتر می دانید بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس گذشته ولی قانون در مورد جانبازان بسیجی و سرباز اجرا نمی شود؛ حتی سال 97 باتوجه به اینکه در سایت های مختلف، خصوصا" سایت وزین فاش نیوز که زحمات اداره اش بر دوش برادر جانباز ویلچری، جناب ساقی عزیز و همکاران گرامیشان است، روزی نیست که تیتری در مورد شهادت جانبازان منتشر نشود. پس تا دیر نشده پیگیری کنید.

خلاصه قرار بود در سال97 لااقل مطالبات و پاداش بازنشستگی و طلب ذخیره مرخصی جانبازان شروع بشود که اگر شما طلبی دیدید که به جانبازان پرداخت بشود ما هم دیده ایم!

3- طبق قانون، هر 10سال یک بار باید یک دستگاه خودرو ساخت داخل با شرایط مندرج در قانون از سوی دولت به جانبازان 70% واگذار گردد که متاسفانه از آخرین واگذاری که سال 79 بوده، دو دهه گذشته ولی دولت و بنیاد شهید هیچ اقدامی در این باره انجام نداده اند.

4- حسب قانون، 25% سهمیه استخدامی دوائر دولتی، ارگان ها و سازمان ها باید از بین فرزندان معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران باشد که عملا غیر از درصد اندکی، به اجرا در نیامده است.

جناب قالیباف!

ایثارگران و جانبازان مصائب و مشکلات عدیده ای دارند که در اینجا مجال گفتنش نیست و البته عندالمطالبه، قابل ارائه است.

در پایان این نوشته فقط این نکته را هم بگویم که اگر بشود خودرو داخلی برای یک بار هم که شده به جانبازان قطع عضو و نقص عضو، به شرطی که جانباز واقعی باشند، واگذار کنند، قسمتی از مشکلات آنها رفع خواهد شد.

ختم کلام اینکه جناب قالیباف! خدایی ناکرده ناامیدمان نکنید؛ چون هر چقدر که در این 7سال زجرمان دادند، ان شاءالله شما زودتر با اقدامات انقلابی و جهادی، دل مردم ایران و ایثارگران را شاد کنید.

اینستاگرام
سلام ، دوستان من نمیخام دلخوشی الکی بدم اما از روحیه آقای قالیباف تا جایی که من شناخت دارم مرد عمل هستند و دلسوز مردم مث یه بعضی ها فقط منافع حزبشون براشون مهمه نیست ، انشاالله که خبرهای خوبی خواهید شنید در مورد مطالبات ، و پاداش بازنشستگی و ...
این سایت فاش نیوز نیست فحش نیوزه اون هم فحش فقط به دولته نمی دونم این همه کینه توزی رو از کجا یاد گرفتین و این همه تحلیل های یک طرفه و گاهی بی اساس و آبکی رو از کجا اوردین .خودتون هم می دونین که گر حکم شود که مست گیرند در شهر هر آن چه هست.... بقیه اش رو خودتون بخونین. آدم مایوس میشه از این که به سایت شما سر بزنه اه اه اه
با سلام و احترام
این جمله از متن را باید طلا گرفت
«عرصه را بر جانبازان تنگ و چنان دشمنی اش را آشکار کرده که علنا" خود، معاونین و وزرای ثروتمند، با دکترای الکیشان کاری را پیش نمی برند.»
عین واقعیت که نه، خود واقعیت است و بس
این مطالب از خود ایثارگران هستش و این بنده خدا هم نظرشو گفته و نقد کرده
اتفاقا شما مثل اینکه انیس الدوله تشریف دارید که به تریج قباتون بر خورده وگرنه این مطلب در اصل اتفاقا برخی مشکلات اساسی ایثارگران رو به رئیس مجلس یادآور شده.
با سلام و ارزوی موفقیت برای مجلسی ها (نمایندگان و قالیباف عزیز )و جناب اقای اوحدی ، شما را به خدا مشکلات جانبازان زیر 25 درصد را خصوصا اعصاب و روان و شیمیایی ها را در اولویت بگذارید . ، تحصیلات تکمیلی جانبازان 25 در صد را تصویب نمایید . خدایی ظلم است فرزندان جانبازان 25 در صد می توانند تحصیل رایگان داشته باشند . اما خود جانباز 24 در صد نمی توانداز تحصیلات رایگان استفا ده نماید . این عمل به نظر غیر اخلاقی و انسانی است خواهشمند است عنایت ویژه بعمل اید . با تشکر
به اونیکه گفته "این سایت فاش نیوز تیست" بعید میدونم جانباز باشی . درد و سوزش اتخابات بد جوری شما اصلاح طلبان رو میسوزونه که شروع به فتنه کردید.
با سلام .حدود 4 ترم است که درس را ره کردک چون پول ندارم .فرزندان من هیچ امتیازی در درس خواندن نداشتند همسرم 25 سال است که من را تحمل می کند ودر حا حاضر هم شرمنده هستم. چرا من که عشق درصد نداشتم ولی جدیدا یک ماه در مرکز سعادت بودم بازهم در کمسیون همان بیست درصد هستم .هم شما و هم خدا می داند که در حق ما ظلم شد و نگذاشتند که قانون سهمیه فرزندان ما برای کنکور درست شود و خدا از این بی عدالتی نمی گذرد .خدا ز=را شکر که جناب اقای رئیسی امد و خدا را شکر که دکتر قالیباف امد و بوی عدالت به مشام ما رسید .اقای دکتر قالیباف عزیز برگردید به عقب و زمان تصویب برنامه ششم را نگاه کنید که چگونه قانون حمایت از جانبازان زیر بیست و پنج درصد توسط نماینده گیلان اشتباه و به عمد به شیوهای دیگر قرائت شد و به تصویب رسید و هرچه فریاد زدیم راه به جایی نرسید تو را به خدا هرکه ظلم کرده را به زیر بکشید که این رفتار انقلابی و خواست مظلوم است.
سلام خواستم جواب شماجانبازمحترم روبدم که یکی ازهمرزمان وهمقطاران عزیز بهش اشاره داشته فقط نکته اینکه اگرسایت وزین فاش نیوز را به زعم خودفحش نیوز دانسته پس چرا مطالبش را مطالعه کرده وکاسه داغترازآش شده ایدضمنا هیچکس حق نداردبه دیگران فحش وناسزا دهدکه این هم در دین اسلام که کاملترین دینست سفارش شده وهم ازنظراخلاقی وانسانیت بدورمیباشدولی اینکه واقعیتها رابایدگفت انتقادهابایدکردشاید وشایدگرهی ازعدیده مشگلات ایثارگران وخانواده های معزز شهداءی والامقاممان مرتفع گردد که البته اضافه کنم واقعا مایه شرمساریست که پس از گذشت بیش از3دهه از پایان دفاع مقدس به قول حضرات ولینعمتانشان هنوز ازمشگلات بنالندبااینهمه گفته ونالیدن هنوزکه هنوزه درخصوص درمانمان که نیازمبرم جامعه هدفس هنوزاندرخم یک کوچه ایم خاک پای تمامی خانواده های معظم شهداءی گرانقدرمان وجانبازان واقعی معلول دفاع مقدس
باسلام خدمت مرد عمل .غیور مردمی.اقای قالیباف .شما بهتر درد و مشکلات جانبازان رو درک میکنی .چرا که فرماندهی شجاع در جنگها بودید وبه عین خودتان نطاره گر ای دلیر مردان در عرصه دفاع از کشورمان بوده اید حال تمام این عزیزان که در طول این سه دهه حقشونو ندادن شما به همراه نمایندگان عزیز در مجلس یازدهم با تصمیماتون انشاالا به حقشون برسن با تشکر
چرا قانون ماده 51 به ایثارگران شاغل بالای 25 درصد شامل میشود ولی زیر 25 درصد شامل نمیشود ؟؟؟؟
باسلام، باتوجه به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (توسعه ششم ) که به صراحت عنوان کرده است جانبازان با آخرین احکام کارگزینی بازنشسته می شوند ولی سازمان تامین اجتماعی از قانون تمکین نمی کند.
خیلی جالب است ادارات وشرکت های دولتی ایثارگری که سه سال به زمان پر شدن سابقه بیمه پردازی اش مانده وبدون استعلام از سازمان تامین اجتماعی حکم بازنشستگی صادر می کنند!!!
این در حالی است که در همان اداره فردی را که پرونده محکومیت دارد بعد از ۳۰ سال اتمام بازنشستگی 30سال دوم را هم در حال پر کردن است یعنی شصت سال باید به حال دولت اصلاح + طلب وچرای عدم اجرای نشدن قوانین ایثارگران در ادارات وشرکت های دولتی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi