شناسه خبر : 75197
دوشنبه 12 خرداد 1399 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقم را در دادگاه ها بیابم؟!

علی گنجی - احتراما اینجانب قنبرعلی گنجی کارمند تامین اجتماعی ماهشهر، جانباز زیر بیست درصد در سال 98 مهر ماه با 33 سال سابقه بازنشسته شده ام.

طی بخشنامه 13196 مورخه 30 بهمن 97 جانبازان زیر بیست را از آخرین حقوق و مزایای مشمول حق بیمه معاف نموده اند و میانگین دو سال آخر در نظر گرفته شده، در صورتی که همکاران من قبل از این تاریخِ بخشنامه با آخرین حقوق و مزایای مشمول حق بیمه بازنشسته شده اند! 

لذا با توجه به این بخشنامه مرا از حق و حقوق آخرین حقوق و مزایا محرم نموده اند.

چرا بایستی برای دریافت حق و حقوق خود از سازمان شکایت نمایم؟ حتی مشاورها به من اعلام نموده اند که از طریق دیوان محاسبات رای بگیرم. آیا من با 33 سال سابقه بایستی از این دادگاه به آن دادگاه بروم تا حق و حقوقم را بگیرم؟

خواهشمند است در این بخشنامه تجدید نظر شود تا ما جانبازان زیر بیست درصدد نیز بتوانیم از آخرین حقوق و مزایای مشمول حق بیمه استفاده کنیم. خداوند بزرگ به شما (فاش نیوزی ها) و خانواده محترمتان سلامتی عطا فرماید که قدم مثبتی برای رفع مشکل کارکنان جانباز برمی دارید.

اینستاگرام
مسئولین جانبازها رو سر بار میدونن، هیچ دادگاهی هم حق رو به جانباز نمیده همینطور که حق خانواده منو نداد من به عنوان فرزند یه جانباز به خاطر حقی که از پدرم و خانواده ام ضایع شد و اهانتی که بنیاد به خانواده ام کرد از مسئولین بنیاد نمیگذرم رئیس بنیاد شهید منطقه 15 تهران و کارمندانش تخلف کردن و باعث شدن حق ما ضایع بشه و هیچ مسئولی هم پاسخگو نبود و شکایت ما از بنیاد به هیچ نتیجه ای نرسید به خاطر زخمی که بنیاد به دلم گذاشت شکایتمو به خدا میبرم و امیدوارم خدا هم از مسئولین بنیاد نگذره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi