شناسه خبر : 75202
دوشنبه 12 خرداد 1399 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به هلاکت رسیدن دو تروریست پژاک

 

 

 

 

 به گزارش وبسایت rudaw در اقلیم کردستان عراق، در روز ۲۶ ماه جاری میلادی، یک فروند پهپاد مسلح ارتش ترکیه اقدام به شلیک موشک و نابودی یک خودرو متعلق به گروه تروریستی PKK در شمال عراق می کند. در این حمله که در حوالی روستای Sifra در شمال شهر سلیمانیه عراق انجام شده است کلیه سرنشینان خودرو مذکور به هلاکت رسیده اند.

طبق اعلام رسمی رسانه‌های وابسته به گروهک PKK در این حمله ۵ عضو این سازمان تروریستی کشته شده اند که ۲ تن از آنها با نام های Zinar Brusik و Rebaz Sina عضو شاخه تروریستی پژاک بوده اند. این منابع به اسامی اعضای شاخه اصلی PKk که در این حادثه کشته شدند اشاره ای نکرده است.

گفتنی است گروهک تروریستی پژاک که از طریق برخی از کشورها حمایت می شود در استیصال تام، گاها مبادرت به عملیات کور تروریستی در داخل کشور می کنند و با حمله به مردم بی گناه و حتی سربازان راهنمایی و رانندگی در برخی از شهرهای مرزی، به دنبال نجات خود و دریافت کمک های بیشترمالی و تسلیحاتی از بعضی از کشورهای منطقه و خلیج فارس هستند. چندی پیش نیز تعدادی از این تروریست ها کشته شده اند که مشهورترین فرد در میان آنها "کاوه گارزان" از فرماندهان رده بالای این سازمان تروریستی بوده است.

منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi