شناسه خبر : 75205
شنبه 17 خرداد 1399 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از دیدار با یک جانباز نخاعی در کرمان

جانباز رئیسی که از جانباز نخاعی استان کرمان می باشد، در عین اینکه مشکلات جسمی فراوانی به دلیل نوع مجروحیتش داشته و دارد، از مدت ها قبل نیز به بیماری صعب العلاجی مبتلا شده است و در حال گذراندن دوران درمان سخت و سنگین این بیماری است....

فاش نیوز -  طی سفری که چند روز پیش به همراه چند تن از دوستان به کرمان داشتیم توفیقی شد که در آسایشگاه جانبازان این شهر به دیدار سردار جانباز، حاج اسدالله رئیسی، از جانبازان نام آشنا و یکی از فرمانده گردان های تحت امر سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

جانباز رئیسی که از جانباز نخاعی استان کرمان می باشد، در عین اینکه مشکلات جسمی فراوانی به دلیل نوع مجروحیتش داشته و دارد، از مدت ها قبل نیز به بیماری صعب العلاجی مبتلا شده است و در حال گذراندن دوران درمان سخت و سنگین این بیماری است.
 

این جانباز دردمند جیرفتی که خاندانی ایثارگر دارد و برادرانش نیز از جانبازان گرانقدر هستند، باوجود اینهمه مشکلات و کوهی از درد و دغدغه که به دوش می کشد، اما با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخی که دارد، می توان گفت که به مقام صابران رسیده است و مدام در حال ذکر و دعا و شکرگذاری بسر می برد.

گفتنی است در آسایشگاه جانبازان کرمان که با همت و پیگیری سردار دلاور شهید، حاج قاسم سلیمانی تأسیس گردیده، علاوه بر این جانباز سرافراز، جانبازان دردمند و در عین حال صبور دیگری نیز بستری هستند که در دو روز اقامت ما میزبانی قابل تقدیری از ما به عمل آوردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین اینطور که می گفتند، بعد از شهادت حاج قاسم عزیز و تأسیس این آسایشگاه، از آنجا که مزار شهید سلیمانی زیارتگاه همه دلدادگان او و مسلک و مرامش شده است، این آسایشگاه و جانبازان با مرام و مهمان نوازش به طور مرتب میزبان جانبازان زائر این شهید که از مناطق دیگر کشورمان به آنجا می روند بوده و هستند.

برای این جانباز دردمند و صبور که از سرمایه های جامعه ماست آرزوی سلامتی عاجل از درگاه خداوند متعال داریم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi