شناسه خبر : 75215
سه شنبه 13 خرداد 1399 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهدیدات همیشه توخالی دشمن!

احمدرضا بهمنیار - اقتدار جمهوری اسلامی ایران به سود هیچ کشوری توی دنیا نیست. از آمریکا و کشورهای اروپائی گرفته تا همین همسایگان دور و بر خودمان. در این میان هدف آمریکا هم فقط تضعیف حکومت ایران نیست آنها قصد براندازی حکومت ایران را دارند. فقط مرحله به مرحله جلو می روند و بزرگترین اهرمشان هم تحریم است.

 آنها مدام در جهان می چرخند تا رابطه کشورهای دنیا را با ایران قطع کنند. فرمول آمریکا برای ایران بسیار روشن شده است. وارد کردن فشار اقتصادی به مردم تا نارضایتی اقتصادی جای خودش را به نافرمانی مدنی بدهد ولی اگر بنا بود مردم مومن و موحد ایران با تحریم و تبلیغات کافران حربی و جنایتکار آمریکا از صحنه خارج شوند که دیگر اثری از توحید و عدالت و مسلمانی و آزادی خواهی و عدالت طلبی در جهان باقی نمی ماند.

 تاریخ پر از دیکتاتورهایی است که در موقع ذلت و ضعف و شکست به تهدیدات تو خالی پناه برده اند. نگارنده به خوبی سیاست های سپاه را می شناسد. سپاه پاسداران دشمنی رو که نتونه شکست بده، هرگز زخمی اش نمیکنه.

کوبیدن پایگاه عین الاسد آمریکائی ها در عراق توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران پایانی بود بر هیمنه ابر قدرتی آمریکا و شروع قدرت نوظهور جمهوری اسلامی ایران در اوایل قرن جدید و این فقط یکی از برکات خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش بود.

همه آنها شهیدانی بودند که هم به مقام معرفت و هم به جایگاه معنویت بزرگ بودند. حاج قاسم ای قهرمان ما، ای قهرمان مردم ایران، ای الگوی مقاومت در دل مردم آزادی خواهان منطقه و جهان، روحت شاد یادت گرامی و راهت پر رهرو باد.

 

اشک چشمم رقص آتش می کند

  یادی از خون سیاوش می کند

هر که بیند اشک آتش زای من

   پی برد بر درد ناپیدای من

 

شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش شهیدانی بودند که هم به مقام معرفت و هم به جایگاه معنویت بزرگ بودند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi