شناسه خبر : 75250
چهارشنبه 14 خرداد 1399 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شبکه نفوذ انقلابی نماها

سوال درسی می پرسید و اگر جواب درست نمی دادی، با دست های سنگینش چنان چک هایی می زد که روی پایت دوام نمی آوردی! یکی از آقای سالم می خوردی یکی از آقای دیوار!...

هاشم اسدی(جانباز مدافع حرم) - کلاس پنجم دبستان بودیم. یک روز آقای سالم (مدیر مدرسه) وارد کلاس شد. هر وقت آقای سالم وارد کلاسی می شد، نفس ها در سینه حبس می شد و چند نفر خودشان را خیس می کردند!

سوال درسی می پرسید و اگر جواب درست نمی دادی، با دست های سنگینش چنان چک هایی می زد که روی پایت دوام نمی آوردی! یکی از آقای سالم می خوردی یکی از آقای دیوار!

آن روز به دلیل اینکه در ایام دهه فجر بودیم، اول با ملاطفت، کمی از انقلاب و ارزش هایش گفت و بعد از چند دانش آموز سوال درسی پرسید.

اینطور وقت ها، معلم کلاس هم سرد و ساکت کناری می ایستادند و فقط نگاه می کردند و احتمالا دلشان برای بچه های مظلومی که قرار بود کتک بخورند می سوخت!

چندتا از بچه ها سوالات را دست و پا شکسته و با صدایی که از ترس لرزان بود پاسخ دادند تا اینکه یکی از بچه ها نتوانست جواب درست بدهد!

آقای سالم او را از میز بیرون کشید و درست مثل فیلم هایی که آن روزها از شکنجه گرهای ساواک بازسازی کرده بودند و دائم در تلویزیون نشان می داد، آن طفل معصوم و مظلوم را به باد کتک گرفت و بعد از آنکه چند چک و لگد به او زد و روی زمین پهنش کرد، کف کفشش را روی سر او گذاشت و رو به بچه هایی که حالا دیگر خیالشان راحت شده بود که آقای سالم شکارش را گیر آورده و دیگر به کسی کار ندارد کرد و گفت: "امام خمینی فرموده اند حرام است کسی به مدرسه برود و درس نخواند"

و اینجا بود که بچه ها دلیل کتک خوردن آن همکلاسی را فهمیدند و کینه و نفرت از آقای سالم، جایش را داد به کینه و نفرت از امام خمینی!

آری!
شبکه نفاق و نفوذ چیز پیچیده ای نبود و نیست. کسانی که با ظاهرسازی و نیرنگ، خود را انقلابی معرفی کردند و خود را در جای جای این انقلاب جا کردند و به هر شکل ممکن تخریب کردند و بنام انقلاب و اصلاح و امید و تدبیر، دل مردم را پر از کینه و نفرت از انقلاب کردند و کاری کردند که همه ی ضعف ها و کاستی ها بنام امام و رهبری بخورد، همان شبکه نفوذ و نفاق هستند.

اینستاگرام
آن قسمت که نوشته بودید" ... رو به بچه هایی که حالا دیگر خیالشان راحت شده بود که آقای سالم شکارش را گیر آورده و دیگر به کسی کار ندارد کرد" من هم تجربه کرده ام وقتی یکی کتک می خورد خیال بقیه راحت می شد که خطر رفع شد
سلام ، این روزها در مقطعی بسیار حساس از تاریخ بشریت قرار داریم که تمام کفر در مقابل تمام حق صف کشیده است. در تمام کشورهای دنیا اکثریت مردم در طرف حق قرار گرفتند و فقط عده ای انگشت شمار اما شیطان صفت جانب باطل قرار دارند. صرف نظر از نتیجه تقابل حق و باطل که همواره حق پیروز میدان است لیکن باطل برای حفظ بقای خود دست به هر کاری زده تا بتواند چند روزی بیشتر دوام داشته باشد.
روند اصولی شکل گیری دولت و مجلس عراق و تظاهرات عظیم امت مسلمان در کشور عراق در مسیر صحیح قرار گرفته که حاصل خون شهیدان سلیمانی و ابو مهندس و سربازان فداکار ایشان است اما شلیک نهایی در مذاکرات پیش روی عراق با آمریکا و تظاهرات گسترده ملتهای تحت ظلم و ستم در دنیا بر پایه های مقاومت امت حزب الله و الگوی انقلاب اسلامی ایران همگی حکایت از رویداد بسیاری بزرگ و تاریخی دارند. چنانچه طبق برآوردهای سیاسی مسئولان عراقی در مقابل زیاده خواهی شیطان بزرگ ایستادگی کنند و فریب وعده های دروغین آنها را نخورند و جبهه مقاومت را دچار سستی نکنند آنگاه با رویدادهای داخل ایران بعنوان مرکز مقاومت اسلامی بحول و قوه الهی تکلیف شیطان بزرگ یکسره و از خاور میانه اخراج خواهد شد و ملتهای مسلمان در اوج اقتدار قادر خواهند بود جهان را به همراهی ملت ستم دیده آمریکا و اروپا محلی برای زندگی واقعی کنند تا بتوانیم نتایج راهپیمایی عظیم اربعین را در جهان مشاهده نماییم.

سردار قاآنی تکلیف خود را انجام داد و اکنون ملتهای مسلمان بویژه در ایران و عراق نیاز به اتحادی قدرتمند و عظیم حول محور اسلام دارند که تمام ارکان نظام و حکومت عراق میبایست مردم را تجمیع و هوشیار کنند چنانچه آینده درخشان همراه با امنیت و رفاه پایدار را طالب هستند باید شیطان بزرگ اخراج و نابود گردد در غیر اینصورت نا امنی و مشکلات اقتصادی و سیاسی که عامل کشته شدن هزاران مسلمان بوده با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت لیکن براساس وعده الهی و تحرکات عظیم ملتهای دنیا بر علیه شیطان بزرگ میتوانیم به پیروزی حق بر باطل بسیار امیدوار و نزدیکی عطر مطهر ظهور امام عصر (عج) را بخوبی استشمام نماییم.انشاءالله
آن تعداد انگشت شمار نفوذی های سرسپرده به شیطان بزرگ اخطار میکنیم چنانچه کوچکترین خللی در جریانات الهی و پیروزی حق بر باطل ایجاد کنند با واکنشی شدید از سوی امت حزب الله مواجه خواهند شد که در تمام دنیا با ثروت قارون نتوانند یک نقطه امن برای فرار و مخفی شدن پیدا کنند.
با عرض سلام هیچ دشمنی چیچ قدرتی در این دنیا نمیتواند درموقابل نظام مقدس ایران عزیزمان عرض اندام کند خیالتراهت چون ما رهبری بزرگ مثل امام خامنه عزیز دلمان داریم ایشان نایب امام زمان عج داریم خدارا سپاس که چنین رهبری داریم هیچ کس نمیتواند غلطی کند خدا نگهدار مولایمان باشد ان شاا.... جان ماب فدای اماممان سید علی انشاا...
باسلام ، راهنمای بفرماید، گجا مراجه کنم حرف دلمو بگویم همه زندگیم وجانم بفدای فرزنده فاطمه زهرا اما خامنه ای عزیز همه مات ، ای مولایم ومقتدایم ارزوی دیدنت رادارم تازنده هستم ،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi