شناسه خبر : 75263
چهارشنبه 14 خرداد 1399 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر شهید نشوی، دردها تو را خواهند کشت!

جانباز بی دفاع - سلام بر بچه های جنگ

دوستان داستان ما واقعیت دیگری است که باید بر آن گریه کرد. دوستان سال شست وسه دوستی داشتم که فرمانده پایگاه جهاد فارس در آبادان بود. یک روز برای ساختن چند سنگر به پایگاه شش خرمشهر معروف به پایگاه شست (علت این تغییرنام اصابت بسیارزیاد خمپاره های شست به پایگاه بود) آمد و درحالی که باهم حرف می زدیم به من گفت آرزو کن در روزهای باقیمانده از جنگ حتما شهید بشوی و من درپاسخ به او گفتم چه دلیلی دارد؟ تا توان داریم می جنگیم.

 او درحالی که لبخند میزد به من گفت بیچاره اگر جزء شهدا نباشی چندسال ازجنگ که گذشت دردهای روحی وجسمی شما را خواهد کشت. تازه چی اگر که از درد هم نمیری، یه جوری می کشنت و من هر روز با یاد خاطره این شهید بزرگوار به خودم می گویم نکند از وضعیت بیمه دی خبر داشت و چیزی نمی گفت.

به هرحال دوستان من راهی جز مقاومت برای رضای خدانمانده شاید بلاخره یکروز رهبر گرانقدرانقلاب برایمان کاری کند چون به باقی مسئولین امیدی نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi