شناسه خبر : 75278
پنجشنبه 15 خرداد 1399 , 09:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مددی، شهید مدافع صنعت شد

حوادث رکنا:

مصطفی مددی جوان برومند و خوش غیرت خیابان بداخشان کمالی در منطقه هفده تهران از نیروهای نوبت‌کار پالایشگاه نفت تهران هنگام خدمت در پالایشگاه در آتش سوخت و شهید مدافع صنعت نام گرفت.

 امروز «مصطفی مددی» نیروی نوبت‌کار و یکی از کارکنان قرارداد مدت موقت پالایشگاه نفت تهران به دلیل سوختگی ناشی از آتش‌سوزی واحد «ایزومریزاسیون» جان به جان آفرین تسلیم کرد.

لازم به توضیح است ؛ کارکنان عملیاتی و نوبت کار در شرایط کرونا چه در پالایشگاه تهران و چه در چهارگوشه صنعت نفت نه تنها کاهش ساعت کاری نداشته که حتی فشار کاری این عزیزان بیشتر هم شده است و متاسفانه دوربین و تریبونی هم وجود ندارد که خدمات این مدافعان تولید را به نمایش بگذارد.

لطفا مدیران صنعت نفت اقدامات انگیزشی را قبل از شهادت «مصطفی مددی»ها در دستور کار قرار بدهند.

اینستاگرام
انشاالله مورد رحمت و غفران الهی باشن و خدا به خانواده شون صبر عنایت کنه

واقعا همکار دوست داشتنی ای بودن
خدا ایشان را رحمت کند وبه خانواده اش صبر دهد .اما هرکسی که هنگام کار کشته شود اگر شهید محسوب شود خوب است اما نگاه گزینشی درست نیست !!! یکی راننده است ودر جاده تصادف می کند ودیگری کارگر ساختمانی است وزیر آوار می ماند................وکشته میشوند .لذا با این حساب باید این درگذشتگان هم شهید محسوب شوند چون همانند آتش نشانان وپرستاران و..........هنگام کار کشته شده اند واین دوگانگی در کشور باعث گله مندی سایرین وعین بی عدالتی است
واقعا از غم این عزیز جگر ما ومخصوصا مادر سوخت کاش برای اخرین بار صورت ماهت را میدم
وقتی پالایشگاه تهران افرادی را با پارتی بازی به کار می گیرد همین می شود و آقای ممدی با پارتی بازی و رانت به پالایشگاه تهران راه پیدا کرد که اصلا حق ایشان دست فروشی هم نبود که وارد پالایشگاه تهران شد . خدا رحمتش کند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi