شناسه خبر : 75279
سه شنبه 13 خرداد 1399 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنها علامت پرستار فوت شده در هرمزگان خستگی بود

شهادت پرستار هرمزگانی در اثر کرونا

به گزارش رکنا ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر یک از مبتلایان به کووید ۱۹ که فوت می کنند با الگوی خاصی فوت می کند، هفته گذشته یک پرستار با علامت خستگی بعد از کووید ۱۹ فوت کرد.

تنها علامت پرستار فوت شده در هرمزگان خستگی بود

سعید نمکی روز دوشنبه در نشست کمیته علمی درمان کووید ۱۹ در بیمارستان قلب شهید رجایی افزود: به طور مستمر با یافته های جدیدی درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ مواجه هستیم به عنوان مثال چهار روز پیش یک پرستار در هرمزگان فوت کرد. تنها علامت او خستگی بود و معلوم شد که تست کووید ۱۹ او مثبت شده است.

وی گفت: یافته های زیادی درباره علایم کووید ۱۹ و علت فوت این بیماری به دست آمده است اما هنوز برای قضاوت نهایی و اسم گذاشتن روی علایم این بیماری زود است.

بیماری شتر گاو پلنگ چیست؟

وزیر بهداشت افزود: بیماری کووید یک بیماری شتر گاو پلنگ است که هم گاز می گیرد هم لگد می زند و باید خودمان را برای شرایط سخت تر و متفاوت آماده کنیم.

نمکی ادامه داد: باید وضعیت مبتلایان و فوتی های بیماری کووید ۱۹ مرحله به مرحله بررسی شود. من تردید ندارم هریک از فوتی های این بیماری با الگو و تابلوی خاص خودش فوت می کند و همه بیماران با یک الگوی مشترک از بین نمی روند.

وزیر بهداشت گفت: باید از منظرهای مختلف به بیماری کووید ۱۹ نگاه کنیم, از متخصصان رشته های مختلف نظرخواهی کنیم و همکاری های بین بخشی را تقویت کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi