شناسه خبر : 75281
سه شنبه 13 خرداد 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشرار، سربازی را در ماهان کرمان به شهادت رساندند!

سرباز وظیفه کرمانی در درگیری با اشرار به شهادت رسید

کرمان – ایرنا – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شب گذشته یکی از سربازان غیور قرارگاه عملیاتی ابوذر در درگیری مسلحانه با کاروان موتوری اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش روز سه شنبه، سردار عبدالرضا ناظری افزود: رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان شب گذشته در محدوده بخش ماهان با چند گروه موتورسوار اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر درگیر شده و یک تن از آنان را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

وی با اشاره به اینکه طی این درگیری قاچاقچیان موتورسوار که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند به سمت ماموران تیراندازی کردند بیان کرد: در این درگیری یک نفر از سربازان فرماندهی انتظامی استان کرمان به نام ابوالفضل مهدی زاده به فیض شهادت نائل آمد و به کاروان شهدا پیوست.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: اشرار مسلح، با توجه به آتش پر حجم ماموران و با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی زمین از محل متواری که در بازدید به عمل آمده از  محل درگیری مشاهده شد یک نفر شرور به هویت معلوم به هلاکت رسیده و یک تن دیگر مجروح و مقادیری سلاح و مهمات و ۲ دستگاه موتور سیکلت  حامل ۱۴۵ کیلوگرم حشیش و ۱۹ تریاک در محل کشف شد.

پیکر پاک سرباز شهید ابوالفضل مهدی زاده امروز سه شنبه از محل مسجد جامع شهر گلباف تشییع می شود.

استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی محل تردد اقچاقچیان مواد مخدر است که برای مقابله با سوداگران مرگ هزینه های جانی و مادی فراوانی متحمل می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi