شناسه خبر : 75287
شنبه 17 خرداد 1399 , 08:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایش آثار نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی

 

نمایش آثار نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی

 
 

 اسکندر یارنسب با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با مشارکت اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و برج میلاد از تاریخ ۱۳ خردادماه به مدت یک هفته در فضای مجازی برج میلاد به آدرس Tehranmiladtower به نمایش گذاشته می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل ۶۰ پوستر از کلام شهدا از اصناف و اقشار مختلف با موضوع حضرت امام خمینی (ره) و موضوعات محوری از جمله «ولایت فقیه»، «وحدت کلمه» و «انقلاب اسلامی» است.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ویژه در خردادماه سرشار از خاطرات و حوادث تلخ و شیرین برای مردم ایران اسلامی است، اولین جرقه نهضت و انقلاب اسلامی ایران در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در شهر مقدس قم زده شد، رحلت امام خمینی (ره) در ۱۴ خردادماه نیز از حوادث تلخ و فراموش نشدنی تاریخ این کشور است.
وی افزود: فتح خرمشهر در سوم خردادماه و شرکت مردم در انتخابات‌های خرداد نیز از وقایع شیرین تاریخ انقلاب در این ماه است.
یارنسب با اشاره به علاقه شهدا به حضرت امام و تبعیت و پیروی از ایشان گفت: شهدا به پیروی از حضرت امام خمینی (ره) حماسه‌های جاودان و پیروزی‌های بزرگی را رقم زدند و این تبعیت و علاقه شهدا به امام راحل در دوران انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به صورت مکرر و مستمر به منصه ظهور رسید و اوج آن در وصایای این عزیزان مشهود است و این نمایشگاه تجسمی در راستای تلفیق وصایا و آثار شهدا و ارائه آن با زبان و قالب هنر است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi