شناسه خبر : 75296
شنبه 17 خرداد 1399 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهیدی که از آزمون الهی حسین وار سر برآورد

 

شهیدی که از آزمون الهی حسین وار سر برآورد محسن احمدی؛ ما رابطه علت و معلولی را غالبا در اشیا می‌جوییم ولی سلسله عاشقان آن را در وجود خود و معشوق یافته‌اند.

چنانکه زنجیروار به هم وصال داشته و رقص کنان تا به سرچشمه نور راهی‌اند و از فسون حیاتشان ناباوران، بودنشان را افسانه می‌پندارند... و چهاردهم خرداد، یادآور وصل عاشقی است به معشوق و سرچشمه عشق.

رحلت امامی بزرگ که الهام بخش مستضعفین عالم و گروهی از مردم دنیا شد که در تنگنای ظلم و استبداد اسیر بودند، همان بزرگمردی که انقلاب را در قلب ها ایجاد کرد تا باور و ایمان ها را دوباره زنده نماید.

امام خمینی (ره) مردی از تبار رسالت و امامت که حیات و ممات ما را رنگی الهی بخشید، تا ابد یادش گرامی و درود خاصه خدا نثار روح پرفتوحش باد.

«شهادت»

شهادت مکتب است...
شهادت معرفت است...
و در نهایتِ کلام، شهادت یک انتخاب است...

می‌خواهم از شهید بگویم، شهید سرافرازی از هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عقابی از آشیانه بلندِ زاگرسِ سر به فلک کشیده، مرد مردی از تبار غیرت و مردانگی، از سرزمین مردمانی که همچو چشمه ساران زلال‌اند؛ از تبار قوم لر.

شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند، شاگرد ممتاز مکتب مولا و امامش، امام حسین (ع) که در عرصه آزمون و معرکه الهی، حسین وار سربلند شد.

سر باخت تا نبازد هرآنچه در مقام خاکساری از مولایش آموخته بود.

سر داد تا ارزش‌های مکتبی را نبازد تا سر...باز حریم ولایت و حرمت فرزند حسین باشد.

سلام بر تو، شهید سرلشکر خلبان غلامرضا چاغروند عزیزم،ای خلبان سر از دست داده ،ای خلبان سر...باز، خوب میدانیم که زنده هستی چرا که خداوند فرموده است:«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون » آل عمران-۱۶۹

می‌دانیم هنوز در هوانیروزِ قهرمان، تسلسل شهادت هست.

«دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش.»

شهیدانی همچو خلبان مهدی امیری، خلبان سعید داربلوطی و شهید خلبان مسعود خاجوی ادامه داده‌اند، آنچه از سر...بازانی همچو تو آموخته‌اند. و می‌دانیم تو و شهیدانی که در پی تو سرباختند و حماسه آفریدند، امروز نظاره‌گر حماسه‌های بی‌بدیل خلبانان ارتش اسلام هستید.

تاریخ بداند؛ مردان افلاکی که در روی خاک این سرزمین آواز سلوک سرداده‌اند، دل‌داده‌اند و در نهایت سر... داده‌اند.

و همچنان چاغروندها در ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهند بود و حریم ولایت و مکتب امام حسین (ع) را سربازی و سر...بازی خواهند نمود چرا که حیات سیمرغ در مماتش مقدر شده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi