شناسه خبر : 75303
شنبه 17 خرداد 1399 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دفاع مقدس دایره‌المعارف جامعی برای همه دوران‌هاست

 

دفاع مقدس دایره‌المعارف جامعی برای همه دوران‌هاستامیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امروز (جمعه) با حضور در منزل خلبان بازنشسته «احمد سلیمانی» ضمن عیادت از وی، روند درمان این خلبان پیشکسوت را مورد بررسی قرار داد.

وی در این دیدار، ضمن تمجید از حضور غیرتمندانه، فعال و اثرگذار این خلبان پیشکسوت در عملیات های ۱۴۰ فروندی، حمله به الولید و مرصاد، با اشاره به اینکه درس‌های دفاع مقدس دایره المعارف جامعی برای همه دوران ها است، گفت: بازخوانی همه زوایای پیدا و پنهان سال های دفاع مقدس و الگو گرفتن از فرهنگ‌ ایثار و جهاد، ظرفیت حل مشکلات امروز جامعه را در ابعاد مختلف دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به همراهی اثرگذار همسران رزمندگان در دفاع مقدس و پس آن، ضمن قدرشناسی از همسر خلبان سلیمانی برای پرستاری شایسته از این پیشکسوت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برخورداری از اجر مجاهدان برای همسران ایثارگر مردانی که در خط مبارزه با دشمن ایستادگی کرده‌اند، وعده حتمی دین مبین اسلام است.

امیر نصیرزاده با اشاره به حضور اثرگذار خلبان سلیمانی و دیگر خلبانان نیروی هوایی در عملیات مرصاد، خاطرنشان کرد: وعده صادق خداوند در عملیات مرصاد بیش از همیشه به رخ دشمنان کشیده شد و برای همیشه طومار توان نظامی منافقین کوردل درهم پیچیده شد.

وی با بیان اینکه درس‌های دفاع مقدس دایره المعارف جامعی برای همه دوران ها است، گفت: قدر شناسی از میراث داران حماسه‌های خلق شده در دفاع مقدس، تکلیف همه مسئولان است.

در پایان این دیدار، ضمن اعلام آمادگی برای پیگیری روند درمان سرهنگ خلبان احمد سلیمانی، با اهدا لوح از سال ها ایثارگری و رشادت این خلبان پیشکسوت هواپیمای F۴ در عملیات های متعدد از جمله ۱۴۰ فروندی، حمله به الولید و مرصاد تقدیر به عمل آمد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi