شناسه خبر : 75306
شنبه 17 خرداد 1399 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستاجرم و با دو فرزند تحصلکرده و بیکار، چه کنم؟

سالم غلامی - اینجانب در اوایل انقلاب درسن 12سالگی داوطلبانه که در خدمت شهید بزرگوار حاج ابراهیم همت بودم‌ و پنج سال تمام یعنی شصت ماه درخط مقدم جبهه های حق علیه باطل مشغول خدمت بودم و در این پنج سال پنج بار مجروح شدم که هنوز هم ترکش داخل سرم وجود دارد و تعدادی ترکش هم به حنجره، مچ دست، انگشت ( که به قطع انگشت ختم شده است) و گلوله ای هم به پایم اصابت کرده که پایم را کوتاه کرده، ضمن اینکه شیمیایی شده ام.

بعد از پایان جنگ به استخدام آموزش و پرورش درآمدم و حداقل حقوقی را نیز دریافت می کنم. همسرم فرزند شهید می باشد و به خدا سوگند که هنوز یک اتاق از خودمان نداریم و یک ریال هم از هیج ارگانی دریافت نکرده ایم.

دو فرزند با مدرک فوق لیسانس روانشناسی بالینی داریم که بیکار هستند ولی واقعا در حیرتم برخی از این مسئولین چگونه خانه های آنچنانی می خرند و با ماشین های مدل بالای خود زندگی تجملاتی خود را به رُخ می کشند، در حالی که حتی یک روز هم جبهه نرفته اند! چرا مسئولین به فکر امثال ما نیستند؟

واقعا"چرا؟

مگر ما که با این همه خدمت بخاطر ترکش های دوران جنگ و آثار مخرب شیمیایی شدن همیشه باید تحت درمان باشیم و بستری بشویم ایرانی نیستیم؟

تقاضای وام می کتیم ولی هیج مسئولی جوابگویمان نیست! بیشتر از شش ماه است که نتونستیم اجاره خانه خود را پرداخت کتیم، خرید لباس و دیگر مایحتاج زندگی دیگر جای خود دارد. مسئولین اگر صدای مارا می شنوند مدیون هستیداگر اقدام نکنید. مطمئن هستم شهدا و همچنین رهبری معظم ازاین ظلمی که به ما وارد می شود خبر ندارند و راضی نیستند. کاش و ای کاش همان موقع دفاع مقدس شهید شده بودم، نه اینکه حالا باید هر روز بخاطر نداشتن مخارج خانه و دو فرزند بیکارم شرمنده باشم!

متاسفم و واقعا متاسفم و خجالت می کشم که بگویم پنج سال در جبهه ها خدمت کردم و با اینکه همسرم فرزند شهید است، ولی بی خانه هستیم و باید کنار کوچه و خیابان چادر بزنیم!

اینستاگرام
سلام ، به نظر میرسد یکی از عجایب جهان موضوع همیشگی اختلافات موجر و مستاجر و پیروزی قطعی و دائمی موجران است زیرا تمام قوانین و موازین شرعی به نفع صاحب خانه است لذا در هر شرایطی صاحب خانه از مستاجر به دادگاه شکایت کند قاضی بیدرنگ رای به نفع صاحب خانه صادر میکند.
از طرف دیگر انگار تمام مسئولان و قضات صاحب خانه هستند که تمام حق و حقوق قانونی و شرعی و قدرت مالی یکطرفه در اختیار صاحب خانه است و هیچگونه حق و حقوق قانونی و شرعی و کوچکترین اقدام مثبت به نفع مستاجران وجود ندارد بنابراین صاحب خانه میتواند به راحتی صد در صد به درآمد و اجاره خانه خودش اضافه کند اما هرگز گران فروش محسوب نشود و مشمول جریمه تعزیرات و تقبیح عرفی و شرعی قرار نگیرد بلکه گرانفروشی صاحب خانه کاملا حق قانونی و شرعی و بسیار مباح و گوارا و حلال و زلال نیز محسوب شود. الله اکبر کبیرا کبیرا بنابراین طبق معمول چاره ای نداریم بجز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
ایثارگر هستم دارای پنج فرزند مستاجران بیکارم و هیچ گونه درآمدی ندارم تقاضای همکاری دارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi