شناسه خبر : 75320
یکشنبه 18 خرداد 1399 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرامنامه وکالت یک نماینده ایثارگر مجلس یازدهم

دکتر معصومه پاشایی، فرزند شهید و نماینده ی مرند و جلفا، در آغازین روز های شروع به کار خود و به مناسبت افتتاح و آغاز به کار یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، مرامنامه گونه ای خطاب به مردم شریف و شهید پرور حوزه انتخابیه ی خود (مرند و جلفا) منتشر کرد.

فاش نیوز -  دکتر معصومه پاشایی، فرزند شهید و نماینده ی مرند و جلفا، در آغازین روز های شروع به کار خود و به مناسبت افتتاح و آغاز به کار یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، مرامنامه گونه ای خطاب به مردم شریف و شهید پرور حوزه انتخابیه ی خود (مرند و جلفا) منتشر کرد.

متن کامل این نوشته به این شرح است: 

بسمه تعالی

▫️مجلس یازدهم، رسما از روز چهارشنبه کار خود را آغاز کرد. نمایندگان ملت سوگند یاد کردند مدافع حقوق عمومی مردم باشند. اینجانب معصومه پاشایی بهرام نیز دست بر قرآن نهاده و سوگند یاد کردم مدافع حقوق عمومی مردم باشم؛ لذا از مردم عزیزم درخواست دارم برای منافع شخصی و گاها غیرقانونی به بنده مراجعه ننمایند؛ تا بتوانیم این بدعت زشت را از منطقه جمع کنیم و به دنبال منافع عام که شامل رشد و توسعه زیرساخت های اقتصادی، صنعتی، گردشگری، فرهنگی، هنری و آموزشی... است، باشیم؛ تا موجبات تغییری بزرگ و حرکت به سمت عدالت و بهره مندی همگان از تلاش نماینده مجلس را فراهم آوریم.

▫️اما از آنجا که یکی از وظایف اصلی نمایندگان، نظارت بر حسن انجام قانون است، بنا دارم شدیدا نظارت بر عملکرد سیستم اداری و مدیریتی منطقه، با استفاده از ابزارهایی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار داده، داشته باشم و اجازه ی هیچگونه بی عدالتی و بی قانونی را به کسی نخواهم داد؛ حتی نزدیکان خودم! در این راه سخت، از مردم عزیز می خواهم چشم و گوش نماینده ی خودشان باشند و اگر جایی قانون شکنی مشاهده کردند یا حقی از آنها در نظام اداری ضایع شد، اسناد مکتوب آن را به دو دفتر نماینده، واقع در مرند و هادی شهر ارائه نمایند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.

▫️اما مهمتر از همه ی اینها استفاده از ظرفیت نخبگان در رشد و توسعه است! از نخبگان عزیز می خواهم اگر طرحی منطقى برای توسعه و تعالی منطقه دارند بنده را امین و یاور خود بدانند...
ما در این راه، نیازمند یاری رسانه ها هستیم و از رسانه ها می خواهم فضای خبری را به دور از اندیشه های مغرضانه، مثبت کرده و در راه توسعه ی منطقه گام بردارند و نیمه ی پر لیوان را به تصویر بکشند تا علاوه بر کمک به بهداشت روان مردم که از استانداردهای مهم توسعه ی جوامع است، باعث ایجاد روحیه ی همدلی برای اعتلای منطقه شوند.

▫️در پایان می خواهم به مسئولین منطقه عرض کنم تا زمانی که بر مدار قانون طی مسیر می کنید، امورات مردم را شبانه روز دنبال می کنید، روابط را جایگزین ضوابط نکرده اید، به دنبال سیاست زدگی و سیاسی کاری در امورات نیستید و اولویتتان کارتان است و در منطقه مقیم هستید، نگران کرسی خود نباشید و برعکس، بنده را تکیه گاه و یاور خود در پیشبرد اهداف سازمانی خود بدانید؛ ولی در غیر اینصورت بشدت نگران باشید و هر چه سریعتر نسبت به اصلاح امورتان اقدام نمایید.

▫️از آنجا که اکنون خود را امانتدار راى و اعتماد مردم می دانم، و آنچه داشته و دارم مدیون بنده نوازی های خداوند سبحان و خون پاک پدرم هستم و به مرگ و فانی بودن دنیا بسیار بسیار معتقدم و چه بسا مانند چندین نماینده، عمرم کفاف پایان این چهار سال را هم ندهد، بی تعارف و بر پایه ی اعتقاداتم، که پرورش یافته ی مکتب امیرالمومنین علی (ع) هستم، صحبت کردم و امید دارم از بنده نرنجید؛ هرچند اگر رنجش خاطری پیش آید، متاسفانه غیر قابل پیشگیریست، چرا که عدالت و نظارت همیشه با منافع برخی افراد در تضاد بوده و هست و مطمئنا این بدخواهان ملت، اقدام به تخریب بنده هم خواهند نمود؛ ولی با توکل بر خدا، باکی نیست!
در پایان، طلب دعای خیر از مردم عزیز و مهربانم دارم تا ان شاءالله در سایه ی دعای شما، خداوند مرحمتی نماید تا خادم خوبی برایتان باشم.
والسلام علیکم و رحمة الله

معصومه پاشایی بهرام
نماینده ی مردم شریف و شهید پرور مرند و جلفا

اینستاگرام
از این حرفا زیاد شنیدیم و زیاد دیدم اونطرف آب دارن پول ملتو هاپولی خورش میکنن .
سلام ، از ابراز اعتقاد و اراده برای خدمت به مردم و انقلاب حمایت خواهد شد اما برخی قوانین نیاز به اصلاح دارند مثال قانون بودجه که همچنان برای پولدار شدن پولداران و ضعیف شدن فقیران تنظیم شده و طبق معمول نگاهی به مستاجران و طبقه پایین ندارد. نمایندگان محترم باید بدانند اعتماد در دنیای امروز معنی ندارد بلکه قوانین اسلامی و اسناد و مدارک قانونی حرف اول را میزنند بنابراین افرادی در لباس مسئول عالی رتبه یا روحانیت شیعه دیده شدند که مردم به آنان اعتماد کردند اما از پشت خنجر زدند تا عاقبت چهره شیطانی آنها پیدا شد.
این روزها مردم فقط عمل به اسلام و فرامین رهبر معظم انقلاب را طلب میکنند زیرا در 7 سال گذشته انواع ظلم و اختلاس و بی دینی و حتی خیانت از مسئولان عالی رتبه در قالب حرف و وعده و فریب دیده و شنیده شد و هیچگونه جایی در تحمل مردم برای ادامه اینگونه مفاسد در لباس مسئولان عالی رتبه وجود ندارد و به مسئولان این دوره قول میدهیم که قدردان رهبر معظم انقلاب هستیم و اجازه نخواهیم داد کوچکترین نگرانی در وجود رهبر معظم انقلاب ایجاد شود زیرا در غیر این صورت قول میدهیم مردم آتش به اختیار وارد میدان شوند و کاخ های فرعونی را ویران کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi