شناسه خبر : 75348
یکشنبه 18 خرداد 1399 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همیشه نمک بر زخم هایمان زده اید!

سیدعلی - سردار حسین صفری عزیز، عرض شود حقیر یکی ازهزاران جانباز70 سرباز وظیفه ارتش می باشم و حالت اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران. نخست ممنونم که از ما شهرستانی ها که انصافا به خاطر بُعد مسافت برایمان سخت است که برای پیگیری کار خود به مرکز کشور بیاییم و لذا زحمت ما بر عهده شما عزیزان در تهران می باشد.

در ادامه عرض شود حقیر 4 میلیون و 400 هزار تومان حقوق و 172 هزارتومان حق عائله مندی و حق فرزند نیز 44 هزار و 500 تومان دریافت می نمایم که طبق محاسبه ای که بنده خودم داشته ام چنانچه 50% افزایش از فصل دهم و 15 درصد افزایش سالیانه حقوق اضافه می شد بایستی حدودا 7 میلیون و 900 هزار تومان واریز می کردند، درصورتی که مبلغ 6 میلیون و 350 هزارتومان در اردیبهشت ماه به حسابم واریز گردیده است.

ضمنا جهت استحضار جنابعالی بنده عضو صندوق ذخیره شاهد نیستم.

مطلب دیگر اینکه حقیر خود را معلول دانسته و انصافا هم در مقابل شما عزیزان نام با مسمای جانبازی برازنده حقیر نبوده و نیست، استعفای جناب شهیدی هم که در طول 7سال همچون خودِ رییس جمهور نه تنها مرهمی بر زخم هایمان نبوده، برعکس همیشه نمک بر زخم هایمان پاشیده اند و با شعارهای ریاکارانه و بدون عملشان، متاسفانه مردم را هم رو در رویمان کرده اند. که گاها با زخم و زبان و نیش و کنایه شان انصافا نیشتری برقلب های پُر رنج شده اند.

والسلام

اینستاگرام
سلام ، اندکی صبر سحر نزدیک است
سلام دوست عزیز ملاک افزایش حقوق مشخص شده اما ظاهرا صحیح اعمال نشده و جای اشکال و بازبینی نمایندگان حزب اللهی مجلس دارد. حقوق شما مطابق با حقوق سایر کارکنان تعیین شده و همگی همین مشکل را برای افزایش حقوق و نحوه محاسبه آن داریم.
وعده های فراوان و رنگارنگی به مردم دادند حتی در ایام کرونا که مردم بسیار گرفتار بودند اقساط وام از حساب مردم برداشته شد انگار دالان دار خواب مانده و خبر ندارد البته میدانیم خودش را به خواب زده و دلسوزی برای مردم دروغی کثیف بوده تا به قدرت برسند زیرا این طیف هر کاری برای رسیدن به صندلی ریاست و قدرت کردند در حال حاضر مردم در انتخابات مجلس نشان دادند دوران فریب و بزن و در رو و بخور بخور تمام شده و دوران حساب پس دادن رسیده است.

اصلا به خقوق حالت اشتغال 50 درصد مثل سایر ادارات اضافه نشد به عنوان مثال کارمندی که 5 میلیون تومان در سال 98 حقوق می گرفته الان 7 میلیون حقوق می گیرد در حالیکه حتی جانبازان 70 در صد در حدود 800 هزار تومان اضافه شده. برید تحقیق کنید تا درست بودن ارقام فوق برای شما مسجل شود
سلام ، ابتدا باید بگوییم مبلغ حقوق ماهیانه با مبلغ درآمد ماهیانه تفاوت دارد زیرا اینکه میگویند 800 هزار تومان به حقوق اضافه شده راست گفته اما مبلغ اضافه کار که ماهیانه حدود یک میلیون تومان بوده بطور کامل قطع شده در حقیقت درآمد سال 99 نسبت به سال 98 منفی دویست هزار تومان شده که در مجموع نه تنها به درآمد اضافه نشده بلکه در سال 99 علیرغم افزایش حقوق ماهیانه متاسفانه درآمد ماهیانه کمتر از سال 98 شده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi